Reece & Basil

Hier kunnen ORPGs gedaan worden.
Plaats reactie
Thundra
Moderator
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:14

Bericht door Thundra » 09-04-2012 13:35

Basil keek Reece na en verschool zijn gehele gezicht toen onder de dekens. Hij bleef nog even zo roerloos liggen maar kon de slaap niet meer vatten dus hij sleurde zichzelf overeind. Zijn zij begon meteen te steken en hij hapte naar adem. Zal het voortaan altijd zo zijn? Wel als hij niet genoeg uitrustte. Basil zuchtte en drukte zijn hand tegen de plek die pijn deed. Daarna liep hij naar de keuken en maakte voor zichzelf een kop koffie. Reece had zich weer eens opgesloten in zijn werkkamer en hij besloot niet naar hem toe te gaan. Te peilen aan zijn reactie van net was dat misschien ook het verstandigst om te doen. Hij knipte de televisie aan en keek even met weinig interesse naar een woon-programma en zijn gezicht vertrok toen hij een reclame van de New York Zoo zag. Daar had hij kunnen werken als hij niet die stomme rot aanval had gekregen. Nu was hij arbeidsongeschikt en moest hij zijn hele leven rond gaan komen van Reece zijn salaris. Hij keek ongeveer een half uur televisie voordat hij toch maar richting Reece zijn werkkamer liep. Hij klopte voorzichtig op de deur en zuchtte toen hij merkte dat die op slot was. "Reece, kan je open doen? Het spijt me," hij wachtte even en klopte toen weer. "Echt. Ik had het niet moeten doen maar..," hij zocht even naar de juiste woorden. "Ik wilde het gewoon zoals vroeger hebben en dat je er niet aan denkt dat ik elk moment dood neer kan vallen. En ik wil gewoon dat je zegt dat," zijn stem stierf weg. "Kan je nou niet gewoon open doen en me knuffelen?"

Damien
Site Admin
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:02

Bericht door Damien » 09-04-2012 13:49

Reece keek op en bleef een tijdje zitten. Hij klapte zijn laptop dicht en opende de deur voorzichtig en keek Basil aan. Heel zwak glimlachte hij even en spreidde zijn armen om Basil een stevige knuffel te geven. ''Het spijt me Bas, ik had niet zo boos moeten worden,'' mompelde hij. ''We moeten niet zorgen dat die aanval impact gaat hebben op ons seksleven..'' hij kuste hem op zijn wang en streelde over zijn haar. Reece dacht weer aan de brief die in de prullenbak lag en haalde diep adem. ''Ik had niet mogen vreemd gaan Bas.. maar hij leek zo erg op jou.. ik zag jou gezicht toen ik hem aankeek..'' hij haalde diep adem. ''Ik miste je zo.. En ik hield het allemaal niet meer zonder je,'' hij zuchtte diep en streek langs zijn gezicht.

Thundra
Moderator
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:14

Bericht door Thundra » 12-04-2012 21:36

Basil grijnsde door zijn tranen heen en kuste hem in zijn hals die hij helemaal bevochtigde. "Ik vergeef het je," murmelde hij terwijl hij met een hand door zijn donkere haar streelde en hij nam een beetje afstand. "Het deed alleen zo'n pijn ik had het idee.. Dat ik zo makkelijk te vervangen ben". Hij slikte en lachte even humorloos. "Waarschijnlijk een belachelijk idee maar ik had het gevoel dat mijn leven zo was overgenomen door iemand anders als ik niet meer uit coma wakker zou worden. Dat je mij gewoon zal vergeten. En uiteindelijk zal ik dat ook willen - Dat je zal verdergaan met je leven als ik het niet zou halen maar.." Hij werd onderbroken door Reece zijn lippen op de zijne en plotseling waren al zijn zorgen weer verdwenen. Natuurlijk was hij niet te vervangen. Hij was de ware voor Reece, dat was hij altijd al geweest. En dat zal hij altijd blijven. Andersom was het hetzelfde geval. "Ik houd van je," murmelde hij zacht terwijl hij zijn voorhoofd tegen die van Reece drukte. "Ik houd zo verschrikkelijk veel van je," hij glimlachte en drukte een kusje op het puntje van Reece zijn neus.

Damien
Site Admin
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:02

Bericht door Damien » 12-04-2012 22:03

Reece glimlachte en streelde Basil langs zijn wang. ''Ik ook van jou..'' hij likte langs zijn lip en kuste Basil nogmaals zachtjes op z'n lippen. ''Kom..'' hij trok Basil de werkkamer in en duwde de deur dicht met zijn billen. Hij grijnsde en veegde met zijn duim over Basil zijn onderlip. ''Je bent het knapste schepsel hier op aarde, en ik zou je nooit kunnen vervangen, nog in geen miljoen jaar.'' Hij kuste hem weer en likte over zijn kaaklijn. Hij drukte Basil tegen zijn bureau aan en streelde langs de jongen zijn heupen en wreef over zijn billen. Reece schoof zijn koude dunne handen in Basil zijn broek en legde ze op de jongen zijn kont. Reece lachte scheef en sabbelde aan Basil zijn oorlel terwijl hij zijn lichaam tegen dat van Basil aan wreef. Vrijen met Basil verveelde hem nooit, het was zo fijn om zo dichtbij zijn vriend te zijn en hij kon nog steeds niet geloven dat hij voor altijd aan hem verbonden was, het leek allemaal te mooi om waar te zijn. Reece trok na een tijdje zijn handen terug en ritste Basil zijn broek open en stroopte hem naar beneden terwijl hij op zijn knieën voor hem ging zitten. Reece bevrijde Basil zijn penis uit zijn boxer en begon hem eerst zachtjes af te trekken voordat hij de lengte in zijn mond nam.

Thundra
Moderator
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:14

Bericht door Thundra » 12-04-2012 22:36

Basil perste zijn lippen opeen toen Reece met zijn koude handen zijn warme huid aanraakte en hij voelde zijn erectie groeien en kloppen in zijn broek. Reece had hem daar al snel uit ontdaan en hij streek zacht kreunend door Reece zijn haar. Met een hand duwde hij zijn broek verder naar beneden. "Reece," kreunde hij zachtjes. "Niet hier. Ik wil het in bed doen". Hij had behoefte aan zachtheid en de vertrouwde geur van hun lichamen en slaap. Hij grijnsde toen Reece hem optilde. Het verging hem haast moeiteloos, ondanks hij zelf zo mager was. Basil woog nog steeds amper zestig kilo door zijn tijd in coma en was nog steeds graatmager. Hij had zijn armen om Reece zijn schouders heengeslagen en zijn hoofd ruste tegen diens borst. Hij grijnsde naar hem en trok hem aan zijn shirt dichter naar zich toe toen hij hem had neergelegd op bed. Hij begon hem innig te kussen en ontdeed hem van zijn shirt. Basil zijn vingers gleden over Reece zijn borstkas en hij kon zijn ribben zoals gewoonlijk voelen door zijn dunne, bleke huid heen. Basil had het nooit als onaangenaam beschouwd en nu voelde het zelfs vertrouwd. Hij zal nooit proberen om Reece enigszins te veranderen ondanks hij hem altijd aanspoorde om voldoende te eten. Maar hij hield van hem zoals hij was. Hij knoopte ook zijn gulp los en keek hem even met samengeknepen zwoele ogen aan voordat hij voorzichtig zijn erectie vastpakte in zijn broek en hem begon af te trekken.

Damien
Site Admin
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:02

Bericht door Damien » 13-04-2012 07:14

Reece kreunde gesmoord en liet Basil een tijdje z'n gang gaan voordat Reece zijn eigen broek ook uittrok en hem op de grond smeet. Zijn boxer ging er achteraan. Hij sloeg zijn armen beter om Basil heen en kuste hem weer in zijn nek en vleide zijn lichaam tegen hem aan. Hij streelde over Basil's dunne lichaam en liet zijn handen eventjes rusten bij de jongen zijn kruis. Hij streek voorzichtig over de erectie maar liet zijn handen toen verder onder zijn lichaam glijden om twee vingers bij Basil naar binnen te duwen. Hij bleef Basil kussen en zuigen in zijn nek en wiebelde heen en weer met zijn vingers en open en sloot ze de hele tijd. Hij trok ze na een tijdje terug en tilde Basil zijn benen op om ze op zijn eigen schouders te leggen. Hij keek Basil glimlachend aan en drukte zichzelf zachtjes naar binnen. ''Waarom ben je altijd zo lekker Basil..?'' grinnikte hij terwijl hij hem kuste op z'n borst. ''Ik hou van je..''

Thundra
Moderator
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:14

Bericht door Thundra » 13-04-2012 16:41

Basil bloosde hevig en perste zijn lippen opeen. Met een hand klauwde hij zich vast aan Reece zijn haar en hij kromde zijn rug wat om Reece kusjes te geven op zijn zachte, donkere haar. Hij liet zich gewillig op zijn rug leggen en hij begon zacht te hijgen toen Reece zich bij hem naar binnen drukte. Hij strekte zich wat en schoof wat mee als Reece zich in hem afzette. Deze keer deed hij het langzaam en krachtig - Wat altijd veel aangenamer was dan als iemand zich als een drilboor in je drukte. Hij voelde zich nog steeds een beetje schuldig over wat hij had gedaan. Eigenlijk had hij misbruik van hem gemaakt maar hij probeerde er niet meer over in te zitten aangezien ze het bij gepraat hadden. "Hng, Reece.." kreunde hij zachtjes. "Je bent zo opwindend en.. Goed voor me," hij trok een grimas terwijl zijn gezicht vertrok van genot toen Reece zich weer in hem afzette. Er klonken sopperige geluidjes en Basil zijn erectie klopte hevig. Toen Reece zich uit hem terug trok kwam hij overeind en kuste hij hem intens terwijl hij hem met een hand over zijn zij en met de andere kneep hij even stevig in zijn kont terwijl hij smalend grijnsde. "Seks met jou gaat me nooit vervelen. Ik zal het uren achtereen kunnen doen," hij grijnsde en kuste zijn vriend weer op zijn vochtige lippen.

Damien
Site Admin
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:02

Bericht door Damien » 13-04-2012 22:44

Reece grinnikte. ''Ik hóóp dat het nooit gaat vervelen zeg.. tot nu toe doet dat 't in ieder geval niet..'' hij grinnikte en streek over Basil zijn bovenarm. Hij leunde naar hem toe om hem weer te kussen op zijn warme lippen. Reece nam plaats bovenop Basil en likte hem in zijn nek en kuste hem nog wat voordat hij zich naast hem liet vallen en over zijn penis streelde. Hij kuste Basil op zijn wang en wurmde zijn arm onder zijn nek door zodat hij hem stevig vast had. Reece grijnsde scheef naar hem en pakte toen zijn vriend z'n erectie vast om er zachtjes aan te trekken. Hij trekte zo een tijdje rustig door en kuste Basil steeds op zijn wang of in zijn nek en streelde met zijn vrije hand over de jongen zijn borst.

Thundra
Moderator
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:14

Bericht door Thundra » 28-02-2014 15:08

Helaas ging het wel vervelen en trouwde Reece met een hele leuke chick die Olive heette.

Plaats reactie

Terug naar “ORPG”