Reece & Basil

Hier kunnen ORPGs gedaan worden.
Thundra
Moderator
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:14

Bericht door Thundra » 02-04-2012 20:50

Daniel keek bedachtzaam fronsend voor zich uit en keek soms even vanuit zijn ooghoeken naar Reece. Het verbaasde hem hoe luchtig hij erover sprak - Maar toch hoorde hij pijn achter zijn woorden. Hij glimlachte even naar hem en was echter een beetje verbaasd dat hij hem meevroeg. Hij had vanavond niks ingepland behalve zijn dagelijkse hardloop rondje in het park. "Ja, natuurlijk. Bij jouw huis?" Hij ging er eigenlijk vanuit dat Reece wel bij zijn kinderen wilde zijn vanavond en bij gebrek aan een eigen auto reed hij met Reece mee. Hij had een prachtig penthouse en Daniel voelde zich nogal ongemakkelijk toen hij achter hem aanstapte de hal binnen. Het was er licht en het rook er aangenaam en vreemd. Er hingen foto's aan de muur van mensen die hij niet kende en sommige van de blonde jongen en Reece samen op steeds andere plekken in de wereld. In Parijs en Amsterdam en verschillende stranden. Het voelde alsof hij een indringer was in Reece zijn leven en het huis voelde ongezellig aan. Alsof de geest van zijn echtgenoot er nog aanwezig was en hij ieder moment de keuken of slaapkamer kon uitlopen om zich voor te stellen en Reece naar zijn dag te vragen. Om het kinderspeelgoed dat door de hele luxueuze woonkamer lag verspreid op te ruimen en Reece naar zijn dag te vragen terwijl hij koffie voor hen inschonk en grapjes maakte die alleen Reece en hijzelf begrepen. Ondanks hij Basil nooit gekend had voelde het huis leeg aan en hij nam voorzichtig plaats op een van de banken in de woonkamer terwijl Reece koffie voor hen zette. Hij ontdeed zich van zijn jas en hing die over de leuning. Hij grinnikte zacht toen hij een plastic speelgoedje oppakte dat op de bank rondslingerde terwijl Reece de koffiekopjes op de bijzettafel zette. "Buzz Lightyear," beaamde hij met een vage glimlach rondom zijn lippen. "Ik had altijd discussies met mijn jongere broertje over wie nou de beste was. Buzz of Woody". Hij pakte het koffiekopje op en nam voorzichtig een slokje van het hete, bittere spul.

Damien
Site Admin
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:02

Bericht door Damien » 02-04-2012 21:08

Reece gaf geen antwoord. Hij had Toy Story wel een paar keer gezien met Dave en Jamie maar zelf nooit toen hij klein was, hij was altijd alleen en tekende maar wat, hoeveel zijn moeder hem ook pushte. Sommige tekeningen waren best zorgbarend, hij tekende vooral dode mensen of iemand die andere mensen vermoordde. Reece pakte zijn kop koffie en sloot zijn handen eromheen. Hij nipte eraan en haalde diep adem. Hij keek zwijgend naar de actiefiguren en keek naar Daniel. ''Ik eh..'' hij haalde zijn neus op en schopte zijn schoenen uit om zijn benen op de bank te trekken. ''Ik weet niet echt wat ik moet zeggen,'' mompelde hij vervolgens. Hij keek even naar de trap die naar boven leidde. Hij miste Basil nog erger dan normaal, de jongen deed hem zo denken aan Basil dat het pijn deed. Reece keek op de klok. ''Wil je wat te eten..? Er zijn nog wat restjes van gisteren die ik voor je kan opwarmen, ik heb zelf namelijk niet zo'n trek..'' mompelde hij terwijl hij over zijn magere benen wreef.

Thundra
Moderator
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:14

Bericht door Thundra » 02-04-2012 21:43

Daniel schudde zijn hoofd. "Nee. Ik bestel zo wel een pizza, als ik thuis ben". Het bleef enkele pijnlijke ogenblikken stil en tegelijkertijd bogen ze naar voren om hun koffiekopjes terug te zetten op de tafel. Daniel zijn hand botste tegen die van Reece en hij kuchte ongemakkelijk. Toen Reece zijn hand terug wilde trekken pakte hij die vast. Een moment staarde hij even verbijsterd als Reece ernaar en daarna glimlachte hij verdrietig. "Je mist hem verschrikkelijk, hé?" Hij liet zijn hand niet los maar streelde voorzichtig met zijn duim over Reece zijn palm. "Je mist alles aan hem. Hij was je houvast en steun en je toeverlaat. Nu ben je bang dat hij nooit meer wakker wordt. Hij je nooit meer zal aanraken, met je zal praten of troosten. Je mist hem en je verlangt naar hem," hij schraapte zijn keel en zijn ogen glommen opvallend in het warme licht dat de ondergaande zon vanachter de ramen verspreidde. Hij kwam langzaam overeind en vleide zich op Reece zijn schoot. Heel voorzichtig en met grote, zwoele noch treurige ogen. Hij legde zijn warme handen in Reece zijn hals en blies zijn adem, die rook naar verse koffie, uit in Reece zijn gezicht. "Sluit je ogen," murmelde hij zachtjes. "Waarom beeld je je niet gewoon in dat hij nu bij je is? Dat hij degene is die je in je hals zoent," hij boog zich naar voren en drukte vochtige kussen in zijn hals. Zijn gevoel leek haast uitgeschakeld te zijn en alles leek automatisch te gebeuren. Het enige wat hij nog wilde doen was Reece behagen met het idee dat hij zijn geliefde echtgenoot was. Dat dit alles - Dit huis, Reece, dit leven, aan hem toebehoorde. Hij kwam wat overeind en legde nu een hand op Reece zijn wang en begeleidde zijn mond richting de zijne. Hij kuste hem innig en zijn vrije hand klauwde zich vast aan Reece zijn overhemd. Later zal hij zichzelf ervoor haten maar nu voelde het alleen maar als het juiste om te doen.

Damien
Site Admin
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:02

Bericht door Damien » 02-04-2012 21:50

Reece verstijfde maar liet hem verrassend genoeg wel z'n gang gaan. Zelfs zijn lippen voelde als Basil. Hij sloot zijn ogen en liet hem zijn hals kussen en vervolgens kuste hij hem ook terug. Hij streek door zijn haar en liet zijn tong langs de zijne glijden. Het voelde goed, maar ook weer zo verkeerd. Het voelde bijna alsof hij gewoon Basil kuste, maar hij kuste zijn assistent.. God waar was hij mee bezig. ''Pappa..?'' hoorde hij een klein stemmetje zeggen. Zijn ogen schoten open en hij keek langs Daniel naar de trap. Jamie stond in haar roze pyjama en twee staartjes in met grote verbaasde ogen te kijken naar haar vader en de onbekende man. Reece stond op. ''Prinsesje van me..'' Reece glimlachte en tilde haar op. ''Waarom zoende je met die meneer?'' ze wees naar Daniel op de bank. Ze keek haar vader aan. Reece keek haar aan en streek door haar haar. ''Het was niets hoor lief, grote mensen zaken..'' hij glimlachte. ''Ga jij maar lekker in bed liggen dan kom ik je zo nog een verhaaltje voorlezen goed?'' ze knikte en Reece zette haar op de grond. Ze keek nog even angstig naar Daniel en rende toen naar boven. Reece zweeg en draaide zich pas om toen hij Jamie haar kamerdeur hoorde sluiten. Hij keek Daniel aan met een ernstige blik. ''Ik denk dat het beter is als je nu naar huis gaat...'' zei hij zacht.

Thundra
Moderator
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:14

Bericht door Thundra » 02-04-2012 22:18

Daniel keek verstoord naar het jongere meisje onderaan de trap. Hij ging er automatisch vanuit dat dat Reece zijn dochtertje moest zijn en hij voelde zich direct betrapt door het kleine, onschuldige ding. Hij klemde zijn kaken op elkaar en zei niks terwijl Reece het meisje de trap opstuurde en zich naar hem wendde. Hij leek hem een tijdje met schuldbewuste ogen aan en knikte toen. "Ja," piepte hij hees. Hij griste zijn jas van de rugleuning en liep achter Reece aan naar de gang. Hij keek hem niet direct aan toen hij een afscheid murmelde en tot zijn verbazing liepen er wanhopige, warme tranen over zijn wangen toen hij zich door de drukke straten van New York zich een weg naar huis baande.
De volgende morgen was hij ordelijk en beleefd als altijd op het werk. Hij vermeed direct contact met Reece zoveel mogelijk en haalde thee voor hem. Toen hij naar een vergadering was reorganiseerde hij zijn bureau en liep al zijn opdrachten door voor de zekerheid. Hij keek op toen Reece terugkwam en stond op van zijn bureaustoel. "Je cliënt is ziek. Waarschijnlijk voedselvergiftiging. Daardoor wordt de zaak een paar dagen uitgesteld en heb jij meer tijd om de rapporten nog een keer door te lezen". Hij tikte met een vinger op de stapel documenten op de hoek van zijn bureau. Daarna dwaalde zijn blik af naar de deur en hij schraapte zijn keel toen Reece die achter zich had gesloten. "Het spijt me van gisteravond," mompelde hij. "Ik schaam me zelfs". Hij snoof en zijn gezicht vertrok. "Maar het voelde toen alsof ik het juiste deed door je te kussen en natuurlijk is dat niet zo.. Maar het voelde zo goed". Hij inhaleerde diep en kwam langzaam overeind. "Ik weet niet of hij ooit nog wakker wordt," hij knikte richting de foto van Basil op zijn bureau. "Maar in de tussentijd heb jij ook iemand nodig. Je kan het niet helemaal alleen af. Ik wil voor je zorgen," hij glimlachte kort. "Ik wil dat echt", voegde hij er fluisterend aan toe.

Damien
Site Admin
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:02

Bericht door Damien » 03-04-2012 17:35

Reece keek de jongen aan en zweeg voor een tijdje. Hij tikte met zijn pen op tafel en krabde aan zijn hoofd. ''Ik weet het niet,'' zei hij na een tijdje. ''Je doet me onwijs denken aan Basil maar..'' hij schudde zijn hoofd. ''Ik kan het Basil niet aandoen, hij is het enige dat mij ook nog in leven houd en ik kan hem niet bedriegen..'' Reece krabde aan zijn neus en zuchtte vermoeid. Hij schoof wat in zijn stoel naar achteren en keek hem aan. Hij beet zachtjes op zijn onderlip en likte langs zijn bovenlip. Hij had eigenlijk onwijs veel zin in seks, hij had de laatste maanden niet eens gemasturbeerd, hij voelde zich er niet naar en had er geen behoefte aan. Maar nu, Daniel leek zo op Basil.. Reece bleef naar hem staren en begon de jongen na een tijdje in zijn hoofd uit te kleden. Hij werd rood en keek weg toen hij doorkreeg waar hij mee bezig was. ''Als je voor me wilt zorgen, wil je dan even hier komen..?'' hij stak zijn hand uit en trok hem op schoot. Hij keek hem aan en begon hem zachtjes te kussen in zijn nek en likte langs zijn kaaklijn. ''Je maakt me opgewonden,'' mompelde hij. Hij keek hem aan en pakte zijn hand op die op zijn kruis te leggen en op zijn onderlip te bijten. ''Voel je..?'' hij glimlachte heel voorzichtig.

Thundra
Moderator
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:14

Bericht door Thundra » 03-04-2012 18:05

Daniel onderdrukte een zenuwachtige giechel en hij verschoot van kleur. "Ja," murmelde hij zacht terwijl hij voorzichtig over de bult in Reece zijn broek streelde. Hij liet zich kussen in zijn nek en maakte zachte, tevreden geluidjes. Daarna begon hij hem te kussen op zijn lippen en hij bleef over Reece zijn kruis strelen. Met zijn vrije hand knoopte hij zijn bloes open en kriebelde hem strelend met zijn vingertoppen over zijn borst. Zijn warme, vochtige tong gleed over Reece zijn mondhoeken en hij grijnsde tegen zijn onderlip aan terwijl hij handig zijn gulp los peuterde. Hij gleed met zijn hand Reece zijn boxershort in en pakte zijn kloppende penis vast. Hij keek hem een moment grijnzend aan voordat hij hem voorzichtig over de elastische rand schoof en hij likte hem even in zijn hals terwijl hij hem over zijn gehele lengte streelde en hij wat aan zijn voorhuid pulkte. Daarna schoof hij voorzichtig van zijn schoot af en nam op de grond plaats tussen Reece zijn benen. Hij begon zijn erectie te likken en er gleden warme huiveringen door zijn gehele lichaam toen zijn tong in contact kwam met de zoutige huid. Hij opende zijn mond en begeleidde zijn penis bij hem naar binnen. Hij bewoog zijn hoofd heen en weer en luisterde met blozende wangen naar Reece zijn gedempte gekreun.

Damien
Site Admin
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:02

Bericht door Damien » 03-04-2012 18:12

Reece drukte zijn droge lippen op elkaar en zakte wat onderuit. Hij legde zijn handen op Daniel zijn achterhoofd en sloot zijn ogen terwijl hij de jongen zijn gang liet gaan. Hij had dit echt nodig. Voor een moment dacht hij niet meer zozeer aan wat Basil hiervan zou vinden, hij wou nu even genieten van de warme mond van Daniel. Reece beet stevig op zijn lip en kreunde na een tijdje wat luider en mompelde soms wat complimentjes over de jongen zijn prestaties. Na een tijdje begeleidde hij de jongen omhoog en kuste hem op zijn onderlip. Hij hielp de jongen om zijn broek uit te trekken en schoof zijn boxer wat naar beneden om hem vervolgens op zijn schoot te trekken. Reece wiebelde wat totdat zijn erectie vanzelf een weg naar binnen vond. Hij haalde opgelucht adem en grijnsde breed. ''That's better..'' mompelde hij. Hij kuste hem weer in zijn hals terwijl hij voorzichtig op en neer bewoog. Hij keek even naar zijn bureau waar Basil zijn foto hem lachend aankeek. Hij draaide de stoel om zodat hij nu met zijn rug naar Basil zijn foto zat en begon zachtjes te kreunen in de nek van zijn assistent.

Thundra
Moderator
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:14

Bericht door Thundra » 03-04-2012 18:24

Daniel zijn gezicht vertrok toen Reece zich in hem schoof en hij legde zijn hoofd op Reece zijn schouder terwijl hij hard kreunde. Het deed verrekte pijn maar toch voelde hij een raar gevoel van genot omhoog borrelen naarmate Reece langer in hem stootte. Hij grijnsde toen Reece de stoel een kwartslag deed draaien en kuste hem in zijn hals. Hij nam wat afstand van hem terwijl hij op zijn schoot bleef zitten en hij keek Reece met glimmende, zwoele ogen aan. Hij streelde over Reece zijn borst en drukte zijn nagels onwillekeurig wat in zijn huid toen hij voelde hoe hij tot zijn hoogtepunt kwam. "Argh, fuck.." Hij perste zijn lippen op elkaar en wierp even een blik naar beneden. Zijn gezicht vertrok nog eens toen hij voelde hoe Reece in hem klaarkwam maar hij zei er niks van. Hij schoof wat van hem af en haalde wat tissues tevoorschijn waarmee hij zijn broek schoon depte en vervolgens die van Reece. "Dat was mijn eerste keer. Met een man," hij grijnsde en likte zijn vochtige lippen af. "En ik moet zeggen dat het me wel beviel". Hij boog zich naar voren om Reece uitgebreid te kussen en kwam toen overeind. Hij wierp een korte blik op de foto van de blonde jongen en stootte het lijstje niet geheel per ongeluk om toen hij vanaf Reece zijn schoot op zijn bureau ging zitten. Reece was inmiddels al weer teruggedraaid in zijn stoel en hij keek hem met glunderende ogen aan, zijn slenkende erectie nog steeds uit zijn broek. "Ga je vanavond wat doen?" Vroeg hij - nog een beetje buiten adem.

Damien
Site Admin
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:02

Bericht door Damien » 03-04-2012 21:38

Reece keek een beetje afwezig naar de jongen op zijn bureau en haalde zijn schouders op. ''Ik was van plan langs te gaan bij Basil na werk..'' hij keek op de klok en haalde diep adem. Hij hijgde nog steeds wat na en stond op om zijn piemel terug in zijn broek te stoppen en zijn overhemd dicht te knoppen en in zijn broek te proppen. Hij keek naar Daniel en haalde diep adem. ''Goed ik.. ik ga..'' hij pakte zijn tas. ''Ik zie je morgen..'' hij keek even vlug naar Daniel zijn penis en greep zijn jas om vervolgens in de lift te stappen.
Reece reed met trillende handen naar het ziekenhuis. Hij had onderweg ergens bloemen gekocht en liep zwijgend naar Basil zijn kamer. Hij schoof voorzichtig naast hem naar en zette de bloemen in een lege vaas naast het bed. Basil zag er mager uit en het leek net alsof hij dood was. Reece pakte de jongen zijn hand vast en kneep er zachtjes in. ''Hoi.. Basil..'' hij glimlachte verdrietig. ''Ik mis je..'' mompelde hij zacht. ''Ik.. heb iets vreselijks gedaan Bas,'' hij knipperde tranen weg. ''Ik heb met een andere jongen gevreeën..'' hij drukte zijn lippen op elkaar. ''Maar echt het betekende niets, hij deed me zo erg aan jou denken dat ik me gewoon liet gaan..!'' zijn ogen werden vochtig en hij drukte zijn lippen op Basil zijn hand en begon nu zachtjes te huilen. ''Ik mis je zo Bas.. ik wil je vasthouden... ik wil samen met je slapen en met je kussen..'' zijn rug begon te schokken. ''De kinderen snappen er niets van, waarom je er niet bent.. ik wil je terug..'' hij haalde diep adem en boog over Basil heen om een zacht kusje op z'n voorhoofd te drukken. ''I love you..'' mompelde hij zacht.

Plaats reactie

Terug naar “ORPG”