Reece & Basil

Hier kunnen ORPGs gedaan worden.
Thundra
Moderator
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:14

Bericht door Thundra » 08-04-2012 21:11

Basil kwam geeuwend wat overeind. Hij voelde zich al heel wat minder verzwakt door al het slapen, s'nachts en overdag. Hij zag het eigenlijk helemaal niet meer zitten om nog langer te liggen - Hij had elf maanden alleen maar gelegen en zijn oude ondernemingslust was weer helemaal teruggekeerd. Toch kon zijn verzwakte lichaam het niet aan en het koste hem al moeite om uit bed te komen. Hij klemde zijn kiezen op elkaar en probeerde de vervelende steken in zijn zij en de opkomende misselijkheid te negeren. Hij slofte naar de badkamer om wat water in zijn gezicht te gooien en hij staarde naar zijn spiegelbeeld. Zijn gezicht was nog steeds ingevallen en zijn ogen puilde een beetje uit. Als hij genoeg at dan zal het allemaal wel wegtrekken. Toch ergerde het hem en hij streek over zijn ingevallen wangen die gelukkig weer helemaal glad aanvoelde. Daarna liep hij de woonkamer in en hij streek geërgerd door zijn haar. Het was een enorme puinhoop en het rook er nog naar het eten van gisteravond. Zuchtend pakte hij het speelgoed van Jamie en Dave en stopte die weg in hun speelgoed-kist. Daarna spoot hij met een luchtverfrisser de etensgeur weg en nam het stof af van de bijzettafel met een doekje. Hij gromde chagrijnig toen hij het aanrecht zag dat onder de vlekken zat en zijn bleek gleed langs de prullenbak toen hij uit een keukenkastje reinigingsmiddel wilde pakken. Hij bleef even staan en trok verast een wenkbrauw op toen hij een doosje Merci chocolade zag liggen. Hij haalde het eruit en merkte dat er nog allemaal chocolaatjes in zaten. Wie zal dat hebben gestuurd? En waarom zal Reece het hebben weggegooid? Zijn vragen werden beantwoord toen hij het verscheurde kaartje uit de prullenbak viste en de twee helften las. Er bekroop hem hetzelfde onaangename gevoel als gisteravond en hij slikte hoorbaar. Hij smeet het terug in de prullenbak toen hij de voordeur hoorde opengaan en een enthousiast pratende Jamie gevolgd door Reece samen met Dave de gang binnen kwamen. Hij kwam overeind en glimlachte naar zijn kinderen en man. Hij kuste Reece op zijn mondhoek en streelde hem even kort over zijn onderrug. "Ik heb een beetje opgeruimd terwijl je weg was. Het was wel hard nodig. Wat heb je met het fornuis uitgespookt?" Hij gebaarde naar de aangekoekte etensresten en snoof. "Het maakt ook niet uit," mompelde hij er achteraan. "Vanavond kook ik weer en nu ga ik opruimen. Dat lukt best. Ik verveel me als ik de hele dag in bed moet liggen". Hij glimlachte maar maakte een nogal geïrriteerde indruk toen hij er fluisterend aan toevoegde; "Ook ons bed opmaken want het ruikt alsof je dat al elf maanden niet meer hebt verschoond". Achteraf vond Basil dat hij misschien een beetje chagrijnig deed tegen Reece die zo overgelukkig was dat hij bij was gekomen. En Basil snapte het aan de ene kant ook niet want hij besefte heel goed dat hij ook dood had kunnen zijn. Maar ze hadden geen dramatische huil-scene's meer gehad nadat hij uit het ziekenhuis was gekomen en het leek alsof hij al die tijd gewoon thuis was geweest. Het feit dat Reece hem bedrogen had weerhield hem ervan om hem zo te beminnen zoals hij zal willen doen en aan de andere kant kon hij het hem ook niet kwalijk nemen. Hij zal gewoon willen dat hij het niet wist - Dan had hij ook die pijn niet gevoeld en het wantrouwen. Hij keek Reece niet aan toen hij in de avond zijn zelfgemaakte lasagne, Jamie en Dave hun lievelingseten, opschepte. Hij keek alleen even glimlachend op toen Dave hem aantikte en vroeg of hij vanavond een verhaaltje voor hem wilde voorlezen uit een nieuw sprookjesboek dat hij laatst had gekregen.
Die avond kroop Basil naast Reece op de bank en kuste hem glimlachend in zijn hals. Hij streelde hem door zijn haar en trok Reece zijn shirt wat omhoog om hem een kus op zijn buik te geven. Hij blies zijn wangen wat op en maakte een vreemd plop-geluid. Hij grinnikte en belaadde zijn echtgenoot met kusjes op zijn wangen en voorhoofd. Daarna legde hij zijn hoofd tegen zijn borst. "Hoelang denk je dat het zal duren?" Hij keek even vragend op naar Reece. "Dat we geen seks mogen hebben, bedoel ik".

Damien
Site Admin
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:02

Bericht door Damien » 08-04-2012 21:38

Reece nipte aan een kop thee en glimlachte even naar Basil. ''Voorlopig niet, ik wil niet riskeren dat er nog zoiets gebeurd...'' hij streelde Basil over zijn arm en drukte een klein kusje op zijn wang. ''Dus laten we nog even wachten.'' Hij trok zijn benen op de bank en dronk nog wat van z'n thee. Hij vond het eigenlijk helemaal niet leuk dat Basil hem er steeds op wees dat hij niet echt goed was in schoonmaken, opruimen en koken. Hij kon het alleen niet over zijn hart halen om nu boos te gaan worden op Basil, hij was nog zo zwak en moe en net uit het ziekenhuis, dat kon hij niet. Reece kneep wat zachtjes in zijn knie en dronk weer van zijn thee. ''Ik verschoon het bed morgen wel, je moet namelijk niet te veel doen, dat is niet goed voor je.''

Thundra
Moderator
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:14

Bericht door Thundra » 08-04-2012 22:29

Basil pruilde even en knikte met tegenzin. Hij kwam ook overeind om voor zichzelf ook thee in te schenken en krabbelde voorzichtig met de mok thee in zijn handen de bank op. Ze bleven nog even samen thee drinken en knuffelen voordat ze richting bed gingen en in elkaars armen weer in slaap vielen.
Er gingen twee dagen voorbij en ze hadden al flink opgeruimd samen in het huis. Het rook er tenminste weer aangenaam en Reece had boodschappen gedaan. Het was woensdag en de kinderen waren naar school. Basil vermaakte zich door overdag al te bakken en hij had de dikste kookboeken uit de kast getrokken om de meest ingewikkelde cakejes te maken. Het aanrecht stond vol met flessen sterke en minder sterke drank en hij had alles keurig gerangschikt voordat hij te werk was gegaan met het beslag. Hij kon heerlijk bakken en had recepten gevonden voor verrukkelijke kleine, rum en whiskey cakejes. Uiteraard had hij er ook wat zonder gebakken voor Jamie en Dave en die stonden in de oven. Hij zal ze later versieren met chocolade glazuur waar hij nu al stiekem van snoepte. Reece zat te werken in zijn werkkamer en opeens overviel hem een krankzinnig idee. Krankzinnig en ontzettend opwindend. Hij beet voor-genietend op zijn onderlip en creëerde een perfecte, sterke cocktail voor Reece. Hij nam het niet zo nauw met de hoeveelheid whiskey die hij erin goot en hij controleerde even zijn spiegelbeeld in de hal voordat hij doorliep naar Reece zijn werkkamer. Hij klopte op de deur en glimlachte engelachtig toen hij het glas bij Reece op zijn bureau zette. "Kijk liefje! Ik was bezig met de cakejes en toen bedacht ik me dat ik van al die drank net zo goed een cocktail kon maken". Hij zette zich op zijn bureau en keek haast smalend toe hoe Reece het opdronk. "Nog een?" Hij wachtte niet op antwoord en kwam terug met nog een gevuld glas. Hij nam zelf ook een slokje en overhandigde de rest toen aan Reece. "Lekker?" Vroeg hij terwijl zich neer vleide op Reece zijn schoot. Hij drukte met een bijna sadistisch genoegen zijn kruis extra goed tegen Reece zijn onderbuik aan en kuste hem opgelaten in zijn hals. "Reece..," kreunde hij zachtjes in zijn oor. "Alsjeblieft, ga met me naar bed. Ik kan het wel aan.. Ik wil je weer voelen. Ik wil weer voelen dat je helemaal van mij bent". Hij slikte en kuste hem verlangend in zijn hals. "We hoeven niet zo ver te gaan.. Ik wil je gewoon plezieren". Zijn stem klonk smekend maar op een of andere manier ook erg opwindend. Zijn vingers raakte verstrengeld in Reece zijn haar en hij beet even zacht in zijn oorlel.

Damien
Site Admin
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:02

Bericht door Damien » 08-04-2012 22:50

Reece keek verbaast naar de cocktail. Hij dronk hem op, wat kon het kwaad. Basil kwam hem er nog een brengen en hij dronk hem op en begon een beetje te giechelen. Reece nam de alcohol snel op in zijn bloed omdat hij zo mager was, hij werd dus ook snel dronken. Toen Basil bij hem op school begon Reece nog wat te giechelen. Hij mompelde wat dingetjes en liet zich meesleuren door Basil naar hun slaapkamer. Reece liet zich neervallen op het bed en liet Basil op hem kruipen. Hij liet Basil hem helemaal kussen en toonde nauwelijks verzet. Reece gaapte wijd en giechelde soms wat en streelde Basil over zijn rug. Natuurlijk wou Reece helemaal niet vrijen met Basil, hij was veel te bang dat er wat gebeurde. Blijkbaar was Basil zo geil dat hij in staat was Reece dronken te voeren. Reece voelde een erectie opkomen en grinnikte en fluisterde wat onverstaanbaars in de jongen zijn oor. ''Ik hou van je Basil..'' mompelde hij met een dubbele tong. ''Je bent zo grappig,''

Thundra
Moderator
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:14

Bericht door Thundra » 08-04-2012 23:01

"O, ik kan je nog veel harder laten giechelen hoor". Basil likte zijn mondhoeken af en ontdeed zich vliegensvlug van zijn shirt. Hij boog zich voorover om Reece te kussen. Hij smaakte naar alcohol en zijn lippen voelde warm en vochtig. Hij hoopte dat hij Reece niet te dronken had gevoerd om te herinneren waar de ingang zat maar dan zal hij het snel genoeg merken. Hij streelde hem over zijn borst en sjorde zijn broek naar beneden tot zijn knieën. Basil tuitte zijn lippen en kuste Reece zijn bedekte erectie, likte over de stof. Daarna omklemde hij de rand van zijn boxershort en trok die naar beneden terwijl hij Reece met lustige ogen aanstaarde. Toen hij hem naakt onder zich had liggen begon hij hem over zijn gehele bovenlichaam te kussen en verplaatste zich langzaam tot tussen Reece zijn benen. Hij spreidde ze wat uit elkaar en drukte kusjes op de gevoelige huid rondom zijn schaamstreek en zijn binnen benen. Langzaamaan kwam hij toe aan Reece zijn kloppende erectie en hij stelde het nog even uit om zichzelf van zijn eigen knellende broek te ontdoen en zich voorover te buigen om Reece uitgebreid en met veel speeksel te kussen. Hun tongen ontmoette elkaar ergens halverwege hun monden en Basil voelde naast de geilheid ook nog iets anders; triomf. "Hou je van me?" Kreunde hij tussen het kussen door. "Alleen van mij?"

Damien
Site Admin
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:02

Bericht door Damien » 08-04-2012 23:13

Reece knikte. ''Alleen van djouw,'' grinnikte hij. Hij kuste Basil en kreunde toen hij zijn erectie door de stof heen likte en hem kuste. Reece kroop bovenop Basil en drukte zichzelf zachtjes naar binnen en maakte rustige gekalmeerde bewegingen met zijn heupen die zich snel veranderde in snelle opgewonden stoten als die van een geil konijn. Hij leunde over Basil heen en likte over zijn nek en schouderbladen. Hij hijgde opgewonden en kreunde terwijl zweet begon te druppelen over zijn gezicht. ''Ah Basil..'' kreunde hij. Na een tijdje Basil in het achterwerk genomen te hebben schoof hij uit Basil en haalde diep adem en hijgde uitgeput. Hij kroop weer op bed en keek afwachtend naar Basil en glimlachte. ''Kom maar hier..'' mompelde hij terwijl hij hem seinde.

Thundra
Moderator
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:14

Bericht door Thundra » 08-04-2012 23:33

Basil kreunde ongecontroleerd hard en er gutste zweet over zijn voorhoofd. Hij klemde zijn kaken opeen en nam niet meer de moeite om iets tegen Reece te zeggen omdat hij toch te dronken en geil was om werkelijk te beseffen wat hij zei en deed. Hij kroop met grote lustige pupillen richting Reece en drukte een kusje op zijn voorhoofd. Hij nestelde zich tegen hem aan en er gleed een hand tussen hun warme lichamen in. Hij trok Reece zachtjes af en keek hem doordringend aan. Toen zijn vriend klaar was gekomen trok hij zijn hand terug en snoof. Plotseling had hij helemaal geen zin meer om met een dronken Reece in bed te liggen en hij haatte zichzelf voor wat hij had gedaan. Reece zal hem later ook wel haten. Hij kwam overeind voordat Reece hem kon laten klaarkomen en zette zich op de bedrand. Even wreef hij over zijn voorhoofd en keek over zijn schouder naar Reece op het bed. Zijn hart ging nog fel tekeer en zijn erectie klopte, toch voelde hij zich te schuldig en rot om nog verder te vrijen en hij kwam volledig overeind.

Damien
Site Admin
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:02

Bericht door Damien » 08-04-2012 23:41

Reece keek verbaast naar Basil en giechelde wat. ''Ah Bas waarom ga je nou weg?'' hij trok een pruillip en begon te hikken, niet lang daarna viel hij snurkend en kwijlend in slaap.
De volgende morgen werd Reece wakker met een kloppende koppijn en een misselijk gevoel in zijn buik. Hij kroop overeind en wreef over zijn voorhoofd. Hij kreunde en stond moeilijk op. Hij slofte naar de badkamer en gooide wat koud water in zijn gezicht. Hij keek even in de spiegel en wreef over zijn wangen. Opeens schoten zijn ogen omhoog. Hij draaide zich direct om. ''Basil?!'' hij gooide het deken van Basil af. ''Ik zei toch dat ik geen seks met je wou?! Je had weer een aanval kunnen krijgen!'' hij fronste. ''Trouwens, hoe durf je me dronken te voeren om seks met me te hebben, dat is misbruik meneer!'' blafte hij kwaad. ''Het is soms alsof ik nog getrouwd ben met een tiener!'' hij trapte kwaad tegen het bed en trok hard aan het deken.

Thundra
Moderator
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:14

Bericht door Thundra » 09-04-2012 00:00

Basil schrok wakker toen Reece de dekens van hem afgooide en hij knipperde even verbaasd met zijn ogen tegen het zonlicht. Reece was in slaap gesukkeld en was niet bijgekomen tot Basil zelf die avond ging slapen. Hij knipperde met zijn ogen tegen het zonlicht en keek naar de woeste Reece. Het duurde even voordat hij besefte wat hij tegen hem zei en hij krabbelde zich loom achter zijn oren. "Dat is helemaal geen misbruik," gromde hij terwijl hij de dekens uit Reece zijn handen probeerde te rukken. Onder zijn ogen zaten diepe kringen die verhulde dat hij niet veel had geslapen en hij rilde over zijn gehele lichaam omdat het vrij koud was in de slaapkamer nu hij zo ruw was gewekt. "Dat was een wanhoopsdaad en ik deed het alleen maar omdat ik van je houd. Daarbij was je toch te dronken om me te laten komen dus je hoeft je geen zorgen te maken," het lukte hem uiteindelijk om de dekens uit zijn handen te rukken en hij stopte zichzelf in. Hij opende geërgerd zijn ogen toen Reece tegen het bed aan trapte en hij keek hem giftig aan. "Dat moet jij nodig zeggen, Reece! Mij altijd te beledigen over mijn geflirt en zelf neuken met een van je collega's!" Hij zag Reece zijn gezicht vertrekken maar hij negeerde het. Hij wilde zich nu niet verantwoordelijk voelen, laat staan schuldig. "Hoe kon je me dat nou aandoen, Reece?" Piepte hij schor. "Ik snap er helemaal niets van. En jij snapt helemaal niets van mij dus houd je commentaar voor je". Hij verschool zijn gezicht haast onder de dekens en staarde met droge ogen voor zich uit.

Damien
Site Admin
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:02

Bericht door Damien » 09-04-2012 12:32

Reece keek nog even zwijgend naar Basil en snoof kwaad. Hij draaide zich om en liep naar de keuken. Hij haalde de post uit hun brievenbus beneden en liep naar boven terwijl hij de enveloppen bekeek. Hij stopte toen hij een bekend handschrift zag. Hij haalde diep adem en liep naar zijn werkkamer en draaide de deur op slot. Hij opende met trillende handen de envelop en las de brief.
[i]''Je bent dus te laf om je nog op het werk te vertonen. Ik ben tot veel meer in staat dan alleen wenskaartjes te sturen. Ik kan jullie en jullie gezin kápot maken want ik weet alles.."[/i] Reece zijn adem begon te trillen en hij gooide de brief weg. Hij pakte zijn telefoon en typte het nummer van zijn werk in. Toen hij over ging hing hij snel weer op. Hij wou de jongen ontslaan, maar wist dat dat geen nut had. Nog steeds wou hij hem weg hebben, hij wou hem niet meer zien. Hij opende zijn laptop en stuurde een mailtje naar de receptie.
''Ontsla Daniel Lincoln.'' Meer stond er niet in. Zo, nu had hij in ieder geval geen last meer van hem op 't werk, maar hij wist zeker dat hij hem alleen maar bozer had gemaakt nu. Reece beet op zijn lip. Waarom moest hij dan ook met hem vrijen, waarom moest hij ook zo op Basil lijken. Hij kneep in zijn vuisten.

Plaats reactie

Terug naar “ORPG”