Caleb & Iraj

Hier kunnen ORPGs gedaan worden.
Damien
Site Admin
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:02

Bericht door Damien » 28-03-2012 22:07

Caleb sloot een beetje vermoeid zijn ogen maar glimlachte breed. Hij keek naar de jongen die op hem zat en grijnsde nu schaapachtig. ''Je hoeft niet zenuwachtig te zijn hoor, ik bijt niet... niet hard.'' hij schoof toen zijn eigen broek uit en haalde diep adem. Hij schoof een beetje rechtop en trok Iraj weer naar zich toe om hem te kussen. ''Je wilt niet weten hoelang ik hier al op gehoopt had,'' mompelde hij licht grinnikend. Hij kuste hem innig en likte zijn kaaklijn en nek en streelde door zijn zachte donkere haren. Zijn handen gleden over zijn rug naar zijn billen waar hij zachtjes in kneep en er wat in kneedde. Hij pakte de broekrand vast en trok hem in een beweging naar beneden en vervolgens ook de jongen zijn ondergoed. Hij legde zijn handen weer op zijn warme zachte en bijna perfect ronde billen en kuste hem weer. Hij voelde zijn erectie, die nog in zijn ondergoed zat, kloppen en al snel was hij helemaal stijf. Hij grinnikte en keek naar zijn onderbroek. ''Ik denk dat hij eruit wilt,'' mompelde hij lachend. Hij kuste Iraj weer in zijn nek en streelde hem over zijn hele rug.

Thundra
Moderator
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:14

Bericht door Thundra » 28-03-2012 22:32

Iraj knikte haast ernstig en schoof Caleb zijn onderbroek naar beneden zodat zijn erectie tevoorschijn kwam en tegen zijn onderbuik aandrukte. Een blos verspreidde zich over zijn gehele wangen en hij kuste Caleb weer in zijn hals. Vochtige, zuigende zoenen. Hij was minstens net zo opgewonden en stijf als Caleb en hij kuste hem weer over zijn gehele bovenlichaam tot hij bij zijn schaamstreek kwam. Voorzichtig duwde hij Caleb zijn benen een klein beetje uit elkaar en likte hem over zijn binnenbenen. Toen verplaatste hij zijn hoofd naar Caleb zijn erectie. Met een klamme hand pakte hij zijn zaadballen vast en kneep er heel voorzichtig in. Zijn tong gleed langs Caleb zijn gehele lengte en er liepen rillingen over zijn rug toen hij warme, zoutige huid proefde. Hij begon zijn penis af te likken als een ijslolly en glimlachte tevreden toen die helemaal bevochtigd was en glad door zijn speeksel. Iraj leek op te schrikken toen hij het gekraak van takjes hoorde maar grijnsde toen hij besefte dat het waarschijnlijk gewoon een vogel was geweest. Hij wierp Caleb even een controlerende blik toe terwijl hij nog steeds zijn zaadballen masseerde. Hij opende zijn mond nog een stukje en bewoog zijn hoofd heen en weer terwijl hij steeds een groter stuk van Caleb zijn erectie in zijn mond nam.

Damien
Site Admin
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:02

Bericht door Damien » 29-03-2012 18:55

Caleb hield zijn adem in en drukte zijn lippen op elkaar. Hij legde zijn handen op Iraj zijn achterhoofd en beet op zijn onderlip. ''Ah.. god..'' mompelde hij. Hij keek lichtelijk verbaast naar hoe behendigd Iraj het allemaal deed, hij leek er veel verstand van te hebben. Caleb sloot zijn ogen weer en zakte wat onderuit om zacht kreunend van Iraj zijn warme lippen te genieten. Na een tijdje kroop hij wat naar achteren en keek even naar zijn van speeksel glimmende erectie. Hij keek weer naar Iraj en kuste hem zachtjes op zijn lippen. ''Nu mag jij lekker liggen..'' mompelde hij lachend. Toen Iraj was gaan liggen tilde hij zijn benen op en plaatste zichzelf ertussen. Iraj zijn kuiten lagen nu op zijn schouders en hij keek hem grinnikend aan. Hij kuste hem uitgebreid in zijn nek en ging toen rechtop zitten om zijn penis bij de jongen naar binnen te begeleiden. Hij kreunde moeilijk en begon langzaam maar zeker heen en weer te bewegen met zijn heupen en luisterde naar het soppende geluid. Hij lachte even maar dat veranderde snel een luide kreun van genot.

Thundra
Moderator
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:14

Bericht door Thundra » 29-03-2012 19:59

Iraj hapte naar adem toen Caleb zich in hem afzette en zijn gezicht vertrok even van de pijn die al snel plaatsmaakte voor een onbekend soort genot. Hij hijgde zachtjes en sloot zijn ogen terwijl hij elk ander gevoel behalve het stoten van Caleb en elk ander geluid dan het soppende lichaamsvocht uit te te bannen. Dit was uiteraard Iraj zijn eerste keer - En ondanks de pijn aan al de striemen en blauwe plekken voelde het ideaal. Hij greep met zijn handen in de aarde onder hem en zijn kreunen werden steeds luidruchtiger. Omdat zijn lichaam nog niet zoveel gewend was kwam hij vrij snel nadat Caleb wat harder in hem had afgezet klaar op zijn onderbuik. Met dromerige ogen van genot keek hij naar Caleb en schoof wat naar achter zodat die uit hem gleed. Hij drukte zich tegen hem aan en kuste zijn warme, zoutige lippen. Hij trok hem af tot hij klaarkwam en kuste hem zacht in zijn hals. Daarna sloeg hij zijn armen om hem heen en legde zijn hoofd op Caleb zijn schouder te rusten. Ze bleven een tijd zwijgend tegen elkaar aan zitten. Daarna nam Iraj een beetje afstand en drukte zijn warme voorhoofd tegen dat van Caleb. "We blijven bij elkaar, hé?" Murmelde hij hees. "Wat er ook gebeurd?"

Damien
Site Admin
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:02

Bericht door Damien » 29-03-2012 20:21

Caleb hijgde nog wat na en had een tevreden glimlach op zijn gezicht. Hij keek naar Iraj en knikte. ''Ik beloof het..'' hij gaf hem een zoen op zijn wang en ze aten een plakje worst voordat ze zich weer aankleden en besloten een dutje te doen. Toen ze wakker werden was het vroeg in de ochtend, de zon was net op het was droger dan normaal. Caleb bevochtigde zijn lippen en rekte zich uit en keek naar de slapende Iraj naast hem. Hij boog over hem heen en streelde met zijn hand over zijn wang en glimlachte. ''Wakker worden doornroosje..'' mompelde hij. Hij tilde hem voorzichtig omhoog en kuste hem weer op zijn wang. Hij kroop wat op hem en begon hem zachtjes in zijn nek te kussen totdat hij wakker werd.

Thundra
Moderator
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:14

Bericht door Thundra » 29-03-2012 21:32

Iraj werd wakker met een aangenaam gevoel in zijn onderbuik. Hij keek in Caleb zijn donkerbruine ogen en direct vormde zich een klein glimlachje rond zijn smalle lippen. Hij liet Caleb hem genietend kussen en giechelde met ingehouden spanning. Caleb had hem nooit zo wakker gezoend of van zulke bijnamen gegeven. Hij streelde hem genietend over zijn achterhoofd en kuste net zolang tot hun droge lippen vochtig waren. Hij zei een hele tijd niets maar bleef tegen hem aan staan. Daarna liet hij hem los en fronste hij bedenkelijk. "Ik ga me wassen in de rivier. In de middag kunnen we rust nemen en tegen de avond zouden we wel zover zijn dat we kunnen meevaren met de vissersboten die terugvaren naar het eerstvolgende dorp". Iraj ontdeed zich van zijn kleding en waste zich grondig in het zandkleurige water van de rivier. Daarna kleedde hij zich aan en liepen ze samen langs de kustlijn. Hun handen waren in elkaar verstrengeld alsof het een doodnormale wandeling was - Alsof ze precies wisten waar ze heen gingen en waar ze aan toe waren. Op het heetste moment van de middag, wanneer de zon het hoogst aan de hemel staat en haar stralen haast dodelijk waren voor elk organisme rustte ze uit onder wat palmbomen. Daarna trokken ze verder en ze konden inderdaad met een zwijgzame, oudere visser meevaren richting het dorp. Het was groter - Maar dat kwam ook omdat het verbonden was met een van de belangrijkste wegen in het koninkrijk. Een paar soldaten met bloedrode vaandels om hun heup geknoopt keken Caleb en Iraj met toegeknepen ogen aan toen ze aanmeerde. Ze bedankte de visser en wisten bij een ander een kleine riviervis mee te gappen. Met het karige beetje geld dat Caleb nog in zijn buidel aantrof konden ze net een nacht in een krakkemikkige herberg betalen en twee glazen druivensap. Ze aten de vis samen op in de kamer en dronken er de druivensap bij. Daarna liet Iraj zich op het oncomfortabele eenpersoonsbed dat ze samen deelde vallen en keek naar Caleb. "Was Adan eigenlijk de eerste.. Die je hebt gedood?" Begon hij na een tijdje voorzichtig.

Damien
Site Admin
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:02

Bericht door Damien » 29-03-2012 21:43

Caleb nestelde zich in het bed en probeerde de meest comfortabele houding aan te nemen. Hij haalde diep adem en legde zijn handen op zijn buik en staarde naar het plafon terwijl hij zwijgend nadacht over Iraj zijn vraag. ''Nee,'' piepte hij bijna. ''Hij was de zesde..'' hij likte aan de binnenkant van zijn wang en probeerde nog wat van de zoete druivensap te proeven. ''Ik ben er niet trots op, dat geef ik toe, maar soms moet het gewoon gebeuren,'' hij pulkte aan zijn nagel. ''Ik heb geen spijt van Adan, hij was sowieso een eikel en als ik dat niet gedaan had had je het misschien niet overleefd,'' hij streelde hem over zijn bovenbeen. Hij keek hem aan met een nogal verdrietige blik. ''Ga je me niet haten nu? Omdat ik een moordenaar ben?'' hij glimlachte wat verdrietig. ''Soms wens ik dat ik mijn hele leven opnieuw kon doen, gewoon omdat ik al zo in het criminele wereldje zit, ik ben bang dat ik op die manier nooit... ja huisje boompje beestje kan hebben.'' Hij keek weer naar het plafon en zuchtte. ''Ik denk soms te veel,'' hij lachte schuchter. ''Moet ik mee ophouden.''

Thundra
Moderator
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:14

Bericht door Thundra » 29-03-2012 22:30

Iraj bleef een poosje zwijgend naar Caleb staren en rolde zich toen op zijn zij. Hij bleef een hele tijd zo zwijgend voor zich uit staren en slikte toen hoorbaar. "Nee," mompelde hij na een tijdje. "Dat zal nooit kunnen. Maar het kan wel verbeteren - We kunnen verder trekken, naar andere werelddelen. Daar een beter bestaan opbouwen. Naar de koninkrijken in het noorden. Daar kent niemand ons. We zijn nu vrij Caleb. We kunnen gaan waar we maar willen en alles achter ons laten". Hij sloot zijn ogen een tijdje en kuste Caleb op zijn kaaklijn. De kamer kleurde warme tinten honinggeel door de ondergaande zon en Iraj kroop dichter tegen hem aan. "Stel je het voor.. Samen een prachtig, geheim leven ergens in die gigantische prachtige bossen daar. Nooit meer zwoegen in die ellendige zon. Nooit meer dorstig opstaan. Geen zeurende, afschuwelijke bendeleden". Hij grinnikte en rolde op Caleb. Hij probeerde mistroostige grijns op zijn gezicht weg te kussen met kleine kusjes verspreid over zijn gehele gezicht. Diep vanbinnen wist hij ook wel dat het niet zo gemakkelijk was om naar het noorden te komen - Laat staan je verleden te vergeten. Het gaf hem een akelig gevoel dat Caleb meerdere mensen had vermoord maar hij wilde er niet teveel over nadenken. Hij hield van hem. Hij wilde hem niet zien als een moordenaar.

Plaats reactie