Ace & Boy

Hier kunnen ORPGs gedaan worden.
Damien
Site Admin
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:02

Bericht door Damien » 11-04-2012 21:37

Ace kreunde zachtjes en streelde Boy goedkeurend over zijn hoofd terwijl. Hij hijgde zachtjes en beet op zijn onderlip en grijnsde eventjes. ''Het is een begin..'' mompelde hij na een tijdje. ''Denk maar niet dat je er zó makkelijk van af komt..'' hij knikte met zijn hoofd als teken dat Boy moest staan. ''Laten we maar eens beginnen dat we die boxer van je eens uittrekken, hij lijkt erg in de weg te zitten...'' hij klemde zijn vingers rond het elastiek en stroopte de onderbroek naar beneden. ''Dat is beter, nietwaar..?'' hij grijnsde eventjes vals en streelde over de erectie van Boy. ''Gelukkig ben je groot geschapen zeg.. dat scheelt al een hoop strafrondjes..'' hij streek met zijn duim over de jongen zijn eikel en plasgaatje en begon er zachtjes aan te likken. Na een tijdje nam hij de hele lengte in zijn mond en likte hem zo een tijdje totdat hij zich terugtrok en zijn mond afveegde. ''Kom nu maar lekker op bed..'' hij klopte op het zachte deken waar hij op zat.

Thundra
Moderator
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:14

Bericht door Thundra » 11-04-2012 21:52

Boy beet op zijn onderlip en kreunde gesmoord. Hij begon zacht te hijgen toen Ace zijn erectie in zijn mond nam. Hij begon steeds luider te kreunen naarmate Ace hem langer likte. Daarna perste hij zijn lippen opeen en kroop gewillig bij Ace op het bed. Hij kon het niet laten om de jongeman heftig te kussen. Hij legde na een tijdje zijn benen op Ace zijn schouders en zijn gezicht vertrok ongemakkelijk toen Ace zich bij hem naar binnen drukte en zich in hem afzette. Hij haalde ongecontroleerd snel adem en zijn gehele lichaam schoof steeds een beetje naar voren als Ace zich in hem drukte. Boy bloosde heftig en zweet parelde langs zijn voorhoofd. Hij was zo opgewonden dat hij het aangename gevoel niet lang kon uitstellen en hij keek een beetje beschaamd naar Ace toen hij na een korte tijd al klaarkwam. Hij veegde het lichaamsvocht van zijn onderbuik en glimlachte naar Ace toen die uit hem was gekomen. Hij gebaarde dat Ace naast hem plaats moest nemen en al liggend en kussend trok hij hem af tot Ace ook klaarkwam. "Ace," murmelde hij hees. Hij keek hem met troebele, dromerige ogen aan. "Hebben we nu wat?" Hij schraapte zijn keel. "Ik bedoel.. Zijn we nu een stel?"

Damien
Site Admin
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:02

Bericht door Damien » 11-04-2012 22:02

Het voelde zo raar, om iemand in de reet te nemen.. Hij staarde een beetje verbaast naar het vreemde tafereel. Je moest er niet te veel over nadenken, dat was het. Als je er te veel over nadenkt wordt het vreemd. Ace gooide zijn hoofd in zijn nek en kreunde terwijl hij zich in Boy afzette. Het gaf een heerlijk, fantastisch gevoel. Ace zakte nadat hij klaargekomen was ook neer naast Boy en keek hem aan. Hij glimlachte en streek over zijn wang. Hij knikte vrolijk. ''Tuurlijk,'' hij kuste hem op zijn mond. ''Ik zou niets liever willen..'' Ace streek door zijn haar en drukte zijn lichaam wat meer tegen hem aan. Ace sloeg zijn armen om Boy heen en drukte hem tegen zich aan. ''Ik hou van je,'' mompelde hij zacht. ''Dat weet ik nu al,''

Thundra
Moderator
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:14

Bericht door Thundra » 12-04-2012 19:28

Boy zijn lichtgrijze ogen glunderden en hij sloeg zijn armen om Ace zijn heupen. "Meen je dat?" Hij had het al gezegd voordat hij zichzelf kon tegenhouden en zijn stem klonk niet wantrouwig, eerder opgetogen. Hoewel Boy vele vriendjes had gehad waren de relaties nooit erg lang geweest. Veel vaker was zijn hart gebroken of brak hij die van iemand anders dan dat iemand ooit oprecht tegen hem had gezegd dat hij echt van hem hield. Maar Ace was speciaal, hij voelde het. Hij wist het zeker. "Ik ook van jou," murmelde hij na een tijdje en hij drukte een kusje in zijn hals. Ze lagen een poosje kussend en strelend in elkaar armen voordat Boy zich wat verschoof en zijn lippen een paar centimeter van die van Ace verwijderde. Hij blies wat warme adem in zijn gezicht en speelde met een plukje van zijn glanzende haar. "Blijf lekker liggen. Ik ga wat te eten voor ons halen". Hij drukte nog een kort kusje op zijn lippen en kwam toen overeind. Hij tastte naar zijn boxer op de grond en liep zijn slaapkamer uit terwijl hij nog een liefdevolle blik over zijn schouder wierp naar Ace. In de keuken maakte hij twee Engelse melange en deed wat sappige, zoete aardbeien in een schaaltje. Hij spoot er een beetje slagroom op. Hij nam ook een rol chocoladekoekjes mee en zette het allemaal mooi op een dienblad. Door de nagemaakte avondhemel in zijn kamer was hij al bijna vergeten dat het pas namiddag was en dit was een ideale brunch vond hij. Voorzichtig sloop hij terug naar zijn kamer en hij zette het dienblad neer op de rand van het bed. Hij zorgde ervoor dat ze weer uitzicht hadden op de stad die rood kleurde bij de ondergaande zon. Terwijl Boy Ace een aardbei met een flinke klodder witte room voerde keek hij hem belangstellend aan. "Het is zo vreemd," merkte hij na een poosje op. "Dat ik een relatie heb met een soldaat. Ik haat het leger," hij trok een schuine grimas. "Maar ik haat alles wat met mijn vaders bedrijf te maken heeft. Gevechtsvliegtuigen, oorlogen, ruimte reizen, raketten. Hij zal de eerste en als het aan mij ligt de laatste generatie Martens zijn die zich met zijn bedrijf bezig houdt".

Plaats reactie