Ace & Boy

Hier kunnen ORPGs gedaan worden.
Thundra
Moderator
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:14

Bericht door Thundra » 09-04-2012 19:36

Boy kleedde zich aan en keek vanuit zijn ooghoeken naar Ace toen die hem in zijn hals kuste. Hij trok een schuin glimlachje en keek nog even om zich heen of ze niets hadden achtergelaten. Ace's gevulde condoom gooide ze weg en Boy liep naast Ace terug naar de ruimte waar het feest werd gehouden. Ze hadden beide vochtig haar en Boy trok Ace eerst nog tegen zich aan om hem uitgebreid te kussen. "Ze mogen wel vaker van dit soort feestjes gaan geven hier. Vind je niet?" Hij grinnikte en nam wat afstand. Hij haalde een verkreukelt visitekaartje uit zijn zak die hij altijd bij zich moest dragen van zijn vader en Wanda. "Hier," sprak hij terwijl hij het in Ace zijn hand drukte. "Voor als je weer eens een douche nodig hebt," hij grinnikte en kuste Ace nogmaals op zijn neus voordat hij zich van hem afwendde en zijn zoektocht naar Wanda begon om naar huis te gaan.
Er gingen ongeveer twee weken voorbij waarin ze telefonisch contact hadden. Boy vertelde Ace over zijn studie en ze kwamen achter elkaars hobby's. Die van Ace waren nogal voor de hand liggend, schieten en vliegen. Die van Boy waren eigenlijk ook best te verwachten. Hij hield van badminton en lezen. Ook had hij nogal een stripboeken obsessie waarover hij Ace nog niet verteld had. Toen Ace hem vertelde dat hij drie weken vakantie kreeg nodigde Boy hem uit om een weekje, en misschien twee - En als het echt beviel zelfs drie, bij hem langs te komen. Zijn vader had een gigantisch appartement in Washington voor hem gekocht. Het was extreem hoog en met gigantische ramen waarvan je zelf je uitzicht kon instellen mocht het panorama over de gehele stad je niet aanstaan . Er stonden bloembakken vol exotische bloemen en in de badkamer kwam een soort waterval uit de muur die je kon gebruiken als douche en waarvan je de geur van het water zelf nog kon instellen. Er was een gigantische muur die diende als vissenkom en de ultramoderne keuken en de eetkamer van elkaar afscheidde. Zijn slaapkamer werd gescheiden door maar een halve muur en was in donkere tinten en voorzien van een gigantische haard die hij zelden gebruikte. Er was een kunstmatige sterrenhemel in zijn plafond gebouwd en het gehele huis, van het washok tot zijn studie-kamer en slaapkamer was voorzien van overbodig veel hightech luxe. Boy had beloofd om Ace zelf op te halen bij het treinstation. De treinen reden niet meer over een rails zoals dertig jaar geleden maar zweefde er door middel van gigantische magneten er wat boven. Ze konden de snelheid van 300 kilometer per uur behalen. Boy liep glimlachend op Ace af en omhelsde de jongen alsof hij hem maanden niet had gezien. Hij kuste hem onopvallend snel op zijn mondhoek en pakte zijn handen vast. "Voordat we naar mijn huis gaan neem ik je eerst mee om wat te gaan eten in een van mijn favoriete cafés!" Hij stond haast te springen van opwinding en van zijn afstandelijke houding was even geheel verdwenen. Pas toen hij Ace had losgelaten kwam zijn oude attitude even terug en hij keek even wantrouwig naar de ene koffer die Ace bij zich had. "Zo weinig? Je komt toch wel een week bij me logeren hé?" Hij fronste. "Het maakt ook niet veel uit," besloot hij een paar seconden later. Hij legde zijn hand in die van Ace en boog zich weer naar voren om hem te kussen. "Je ziet er geweldig uit," murmelde hij kort en glimlachend.

Damien
Site Admin
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:02

Bericht door Damien » 10-04-2012 18:27

Ace sloeg zijn armen om Boy heen en grinnikte even toen hij een opmerking maken over zijn koffer. ''Achja, hoeveel kan je nodig hebben als een man?'' Hij gaapte en rekte zich uit. Het station was vol met mensen en er klonken aankondigingen van gearriveerde en vertrekkende treinen, verteld door een robotachtige vrouwen stem. Het station was smetteloos wit en er reden continue schoonmaak robots rond die de modderige voetstappen van sommige reizigers schoonboenden. Voordat ze naar Boy zijn appartement gingen besloten ze nog ergens wat te gaan drinken en misschien een hapje eten. Ze gingen naar een café in de buurt, het was een modern en hip gebouw waar alle mensen van hun leeftijd nu kwamen. Ze liepen naar binnen en zochten een tafeltje. Ace wiebelde wat heen en weer in zijn stoel en keek wat rond. Hij had nog steeds zijn zwarte catsuit aan sinds hij net van de campus kwam en nog geen tijd en of zin had gehad om zich om te kleden.

Thundra
Moderator
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:14

Bericht door Thundra » 10-04-2012 21:24

Boy knipperde een paar keer ongelovig met zijn ogen terwijl hij zich bedacht dat hij voor een week minstens twee koffers inpakte. Voor hem gold; hoeveel kon je wel niet vergeten en missen als een man zijnde. Hij nam glimlachend plaats aan het tafeltje in het café en bestelde een sterke ijs koffie met drank. Boy had een lichte cafeïne en drank-verslaving opgebouwd sinds hij op zichzelf woonde en tot laat moest studeren en stressen voor zijn examens. Hij at er een soort bosbessen muffin bij en grinnikte naar Ace. "Iedereen gaapt je aan," murmelde hij. "Volgens mij zijn ze allemaal bang dat je een of andere crimineel of spion bent in je uniform". Hij grinnikte en boog zich over de tafel heen om Ace vluchtig te kussen. Hun relatie was hartstikke pril en hij wist haast niks over Ace zijn thuissituatie. Hij realiseerde zich nu pas dat Ace zijn vrije weken aan hem spendeerde en niet aan eventuele familieleden. "Wilde je eigenlijk niet liever naar huis - Naar je familie, deze weken?" Geïnteresseerd keek hij Ace aan en nam een slok van zijn ijskoude drankje. Door de gigantische ramen van het café scheen fel zonlicht naar binnen en het lichtte zijn bleke huid en lichte haar wat op. "Ik bedoel," begon hij terwijl hij even wat ijs van zijn lippen aflikte. "Niet dat ik het niet fantastisch vind dat je hier nu bij mij bent.. Ik zal het alleen begrijpen als je ook je familie een bezoekje zal willen brengen na zo'n lange tijd op de kazerne te hebben doorgebracht".

Damien
Site Admin
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:02

Bericht door Damien » 10-04-2012 21:37

Ace glimlachte even en roerde in zijn felblauwe drankje. ''Het is goed hoor, ik heb niet echt familie eigenlijk..'' hij haalde zijn schouders op en nam een slokje. ''Dus ik ben graag bij jou.'' hij likte langs zijn lippen. ''Ik ben al vanaf heel jongs af aan een wees, ik heb heel lang gewoond in een weeshuis en op mijn 16e ben ik direct naar de kazerne toe, zoals elke andere wees.'' Hij liet het roerstokje los en keek even naar de mensen om hun heen die naar hem keken. Hij keek toen weer naar Boy en haalde diep adem. Hij dronk het halve glas in een keer leeg en zette het hard op tafel. ''Heb jij nog familie op je vader na?'' mompelde hij. Hij plukte een stukje van Boy zijn cakeje en stopte het in zijn mond.

Thundra
Moderator
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:14

Bericht door Thundra » 10-04-2012 21:56

Boy keek even naar Ace en wist niet hoe hij moest reageren in de eerste instantie. Misschien met een meelevende blik maar Ace leek er zelf niet echt bepaald aan te lijden en daarom knikte hij alleen maar even en raakte kort met zijn hand die van Ace aan. Hij dronk de rest van zijn drankje op voordat hij antwoord gaf. "Ja, mijn moeder. Maar die houdt zich liever buiten de zaken van het bedrijf van mijn vader en woont momenteel in Zuid-Frankrijk waar ze een schildersatelier heeft. Of zoiets". Hij onderhield momenteel nogal weinig contact met zijn moeder op enkele snelle telefoongesprekken na. Hij was zijn ouders hun enigste kind. Daarom vond zijn vader het ook zo verschrikkelijk van zijn homoseksualiteit en het feit dat hij zero interesse had in het overnemen van zijn bedrijf en de wetenschap en technologie achter de ruimte vaartuigen. Hij legde nonchalant wat geld neer op de tafel en kwam overeind. "Kom, laten we naar mijn huis gaan". Toen ze over straat liepen pakte hij Ace zijn hand vast. Sommige delen van de stad waren voor voetgangers voor de helft overkoepeld tegen al de stinkende uitlaten van de vele auto's. Er werd druk gebouwd aan nieuwe, hoger gelegen wegen voor auto's die net zoals de treinen met behulp van magneten reden. Boy woonde in een prachtig appartement, niet ver van het Witte Huis dat nog helemaal hetzelfde was zoals het jaren geleden er ook al uitzag. Hij liep voor Ace in zijn appartement binnen en pakte zijn koffer van hem over in de hal. "Doe alsof je thuis bent," hij grinnikte. "Ja, doe dat vooral. Welkom thuis," hij boog zich naar hem toe en kuste hem met een vertrouwelijke lieftalligheid op zijn wang. Er kriebelde iets in zijn onderbuik naar boven en het gaf hem een aangenaam warm gevoel. Opwinding. "Ik laat je straks wel het hele huis zien. Maar eerst waar je gaat slapen de komende weken," hij grijnsde en ging Ace voor naar zijn slaapkamer. Hij sloot de deur achter hem dicht en speelde wat met een soort afstandsbediening zodat het uitzicht veranderde naar dat van een weidse avondhemel. Hij stond met gloeiende wangen en een haast kindse trotsheid te vertellen over zijn sterrenhemel-plafond en waterbed.

Damien
Site Admin
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:02

Bericht door Damien » 11-04-2012 18:45

Ace keek verbaast rond. Het was totaal anders dan de kazerne. ''Wouw het is echt.. prachtig!'' hij bekeek al de bijzondere meubels en bewonderde de hygiene. Hij had zijn koffer neergezet en liep mee naar zijn slaapkamer en keek met grote ogen naar het veranderende uitzicht en de sterrenhemel op het plafon. Hij glimlachte en keek even naar Boy. ''Dat waterbed wil ik wel even uitproberen..'' mompelde hij. Hij liep naar Boy toe en legde zijn handen op de jongen zijn onderrug. Zacht kreunend kuste hij hem in zijn nek, likte en zoog zachtjes. Hij pakte Boy zijn handen en legde die op zijn eigen heupen. ''Kleed me uit..'' mompelde hij even terwijl hij Boy zijn handen over het latex pak geleidde. Hij sloeg zijn armen om Boy zijn nek en begon hem met grote happen te kussen en likte langs zijn mondhoeken en zoog wat aan zijn onderlip.

Thundra
Moderator
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:14

Bericht door Thundra » 11-04-2012 19:22

Boy keek Ace even aangenaam verrast aan en grinnikte toen opgelaten. Zijn handen gleden over zijn heupen en streelde langs zijn kruis waar het latex al snel strakgespannen stond door Ace zijn erectie. Hij beet op zijn wang en trok Ace voorzichtig en al kussend mee richting het bed. Hij vleide zich dichter tegen Ace aan en vond de rits op zijn rug. Hij trok die open en kon een opgewonden kreun niet onderdrukken toen hij naakt en opgewonden voor hem stond. Ace was zo heerlijk. Hij had het perfecte lichaam en ook een verschrikkelijk knap gezicht. Daarbij was hij ongelofelijk aantrekkelijk en opwindend. Boy liet zich achterover op het bed vallen en schoof wat naar achteren. Hij priegelde zijn gulp open en sjorde zijn broek een stukje naar beneden. Toen Ace bovenop hem plaats nam drukte zijn erectie tegen diens onderbuik. Hij streelde hem over zijn wangen en langs zijn warme hals. "Houd je van rollenspellen?" Kreunde hij met gloeiende wangen tegen Ace zijn gladde wang aan. "Want anders weet ik wel wat". Hij boog zich naar voren en fluisterde, half kreunend een wilde fantasie in Ace zijn oor die hem een paar slapeloze nachten had bezorgd. Waarin Ace een sadistische, dominante legercommandant is en hij een ongehoorzame soldaat. Hij keek Ace afwachtend aan met zwoele ogen en streelde hem langs zijn zij.

Damien
Site Admin
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:02

Bericht door Damien » 11-04-2012 20:38

Zijn ogen sloten zich langzaam terwijl hij genoot van Boy zijn aanrakingen. Hij probeerde even niet terug te denken aan vroeger, de aanrakingen waren ongeveer op dezelfde plaatsen. Dit was waarschijnlijk een van de redenen dat hij zo lang geen seks wou. Toen Ace 12 jaar was, was hij verkracht in het weeshuis. Een van de leraren kon zijn handjes blijkbaar niet thuis houden na de les. Deze herinnering bleef Ace altijd bij, hij had met zichzelf afgesproken dat hij nooit meer seks wou, omdat hij dacht dat het zo verschrikkelijk was. Blijkbaar was het dus niet zo. Hij had ook nooit gemasturbeerd in die tijd daarna, hij kon het gewoon niet. Boy leek die angst uit hem te trekken, seks was blijkbaar iets fijns, iets prettigs, iets met liefde. Hij likte langs zijn lippen en glimlachte breed. Ace kleurde wat rood toen Boy een rollenspel voorstelde. ''Ik eh.. ik heb het nooit gedaan maar het klinkt wel spannend..'' hij grijnsde breed en likte langs zijn bovenlip. Ace was iemand die toneelspelen altijd al leuk had gevonden, dit was dus eigenlijk een toneelspel.

Thundra
Moderator
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:14

Bericht door Thundra » 11-04-2012 21:07

Boy begon nog heftiger te blozen en grijnsde voorzichtig. "Ik ook niet, hoor. Oké, eh," hij haalde diep adem en probeerde over zijn verlegenheid heen te komen. Als hij zich niet aantrekkelijk voelde dan was het ook onmogelijk voor Ace om hem aantrekkelijk te vinden, bedacht hij zich. Daarom moest hij zijn onzekerheden vergeten en opgaan in zijn rol. In de seks. Hij grijnsde en kuste Ace lang en passievol op zijn lippen voordat hij knikte en wat onder Ace vandaan schoof. Met veel behendigheid ontdeed hij zich van zijn shirt en broek totdat hij in zijn boxer en met zijn sokken nog aan voor Ace zat. Hij haalde een hand door zijn bezwete haar en er vormde een zelfverzekerd en uitdagend glimlachje rondom zijn vochtige lippen. "Commandant Highley..," murmelde hij. Hij negeerde succesvol het zenuwachtige gegiechel dat bij hem naar boven kwam toen hij deze woorden sprak. Hij kroop op zijn knieën richting Ace en gaf hem een aanhankelijk kopje tegen zijn schouder. "Kan ik niet.. U met iets anders van dienst zijn.. Of iets anders doen, om onder de straf uit te komen?" Hij gleed met zijn vingertoppen over Ace zijn bovenarmen. "Ik ben tot alles in staat," verzekerde hij hem haast kreunend.

Damien
Site Admin
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:02

Bericht door Damien » 11-04-2012 21:17

Ace haalde even diep adem om in zijn rol te komen en keek met een nadenkend nors gezicht naar Boy. Het was toch best raar, hij speelde nu de 'hogere macht' om het zo te zeggen, juist de persoon die hem dit alles aangedaan had. Misschien was hij er wel al overheen, het ging tot nu toe allemaal prima. Hij haalde nogmaals diep adem, hij moest niet zoveel nadenken maar gewoon genieten van deze lekkere jongen en hun spel. ''Alles hm?'' hij drukte zijn lippen op elkaar en schoof wat meer rechtop zodat hij Boy goed kon aankijken ''Goed dan,'' hij pakte zijn eigen penis vast en knikte er naar. ''Toe maar..'' hij keek Boy vanonder zijn wenkbrauwen aan en begeleidde zijn hoofd naar zijn opkomende erectie. ''Lik maar..'' mompelde hij wat zwoeler terwijl hij zijn hand in Boy zijn nek legde en zachtjes in de huid kneep.

Plaats reactie