Reece & Basil - Hogwarts

Hier kunnen ORPGs gedaan worden.
Thundra
Moderator
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:14

Bericht door Thundra » 22-04-2012 21:04

Basil legde zijn hoofd op Reece zijn borst en luisterde naar het kloppen van zijn hart. "Ik wil je een verhaaltje voorlezen. Mag dat?" Hij haalde een dun magazine uit zijn tas en er kringelde een ondeugende glimlach rondom zijn lippen. "Dit is mijn enige, ik zweer het". Er stonden allemaal halfnaakte, oudere jongemannen in en Basil keek er ingespannen naar. "Ik zag hem ooit op het station achter een Donald Duck staan. Iemand het hem daar waarschijnlijk tussen gepropt en ik zag het als een geheime boodschap". Hij begon zacht te lachen en bladerde door het magazine. "Ze hebben een pagina met zelf ingezonden foto's en geile verhaaltjes erbij, moet je horen", Basil schraapte zijn keel en begon overdreven kreunend te lezen. "Bedankt voor de gegeven Kamasutra tips vorige week. We hebben het uitgeprobeerd en het leidde tot EXPLOSIEVE," Basil kreunde het woord overdreven hard, "resultaten. Hier een foto". Hij grijnsde en sloeg de bladzijde om. Zijn blik ontmoette die van Reece en hij streelde met zijn voet langs die van Reece. Ze keken nog even naar het boekje en Basil las nog overdreven het een en ander voor voordat hij het wegstopte en de zaklamp uitknipte. "Reece," murmelde hij na een tijdje. "Ik vind je wel mooi, hoor. Perfect, zelfs". Hij streelde met een hand over Reece zijn uitstekende borstkas.

Damien
Site Admin
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:02

Bericht door Damien » 23-04-2012 17:07

Reece had met een beetje rood hoofd meegekeken in het boekje en zweeg de hele tijd. Hij keek naar Basil en kleurde nog roder wat hem rede gaf zijn lippen op elkaar te drukken en weg te kijken. ''Jij bent perfecter..'' hij trok hem dichter tegen hem aan en kuste hem op zijn wang. Reece keek hem een tijdje diep aan en veegde met zijn duim over de jongen zijn wang. ''Ik realiseer me dat ik nooit mijn excuses heb aangeboden, voor mijn stomme jaloerse gedrag. Dus bij deze.'' Hij kuste hem weer en streelde over zijn jonge lichaam. Reece was blij dat hij zijn ontmaagding gedeeld had met Basil, alleen vroeg hij zich af of dit voor Basil ook de eerste keer was. ''Was.. dit jou eerste keer? Of had je het al eerder gedaan met Robbie?'' Hij probeerde bepaalde beelden weer uit zijn hoofd te jagen.

Thundra
Moderator
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:14

Bericht door Thundra » 24-04-2012 16:46

Basil nestelde zich weer dicht tegen Reece aan en streelde met een hand zacht over zijn bovenlichaam. Hij snoof zijn geur op en hij rook al helemaal vertrouwd, alsof hij al zijn gehele leven zo dicht bij Reece was geweest. Hij kon zich eigenlijk ook geen leven meer zonder hem voorstellen, dat wilde hij ook niet. Reece maakte zijn wereld compleet. Er ontstond een klein glimlachje rondom zijn lippen toen Reece zich ervan probeerde te verzekeren dat dit voor beide hun eerste keer was. Hij deed dan wel alsof hij er gewoon geïnteresseerd in was maar Basil wist wel beter. "Ja, dit was mijn eerste keer. Robbie wilde wel verdergaan maar ik wilde wachten tot het juiste moment en ik denk ook stiekem op het juiste persoon". Hij glimlachte en keek Reece in zijn donkerbruine ogen. "Jij dus," fluisterde hij terwijl hij zijn lippen tuitte en zacht op die van Reece drukte. Daarna draaide hij op zijn zij en voelde hoe Reece zijn armen om hem heen sloeg. "Welterusten," murmelde hij terwijl hij zijn ogen sloot en een keer gelukkig zuchtte. Reece zijn lichaam straalde warmte en bescherming uit en Basil lag al snel zacht te ronken.

Damien
Site Admin
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:02

Bericht door Damien » 24-04-2012 17:02

Reece werd de volgende morgen wakker omdat hij voetstappen hoorde buiten. Hij lag nog steeds poedelnaakt tegen Basil aan die nog rustig lag te slapen. Slaperig keek hij op toen de tent opengeritst werd. ''Jongens? Gaan jullie mee vissen, ik heb hengels al klaar st....'' Reece keek in het gezicht van zijn vader die al helemaal aangekleed was met regenlaarzen en alles. De man keek verbaast naar de twee naakte jongens. ''Ik.. eh.. ik zie jullie zo wel..'' hij sloot de tent en Reece hoorde hem weer weg snellen. Hij gaapte wijd en schudde Basil zachtjes door elkaar. ''Wakker worden..'' hij kuste hem op zijn neus en streelde over zijn wang. ''Schone slaapster'' Reece grinnikte en hield hem nog een keertje stevig vast om vervolgens uit de slaapzak te kruipen en zijn kleren bij elkaar te rapen.

Thundra
Moderator
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:14

Bericht door Thundra » 24-04-2012 17:15

Basil deed loom zijn ogen open en keek naar Reece. Slaperig reikte hij een hand uit naar Reece en grijnsde. "Nee, nog niet doen. Niet aankleden". Zijn stem klonk schor van de slaap en zijn haar zat helemaal door de war. Basil richtte zich wat op en trok Reece slapjes tegen zich aan. In het tentje was het klam en het voelde vochtig aan. Reece voelde warm van de slaap en hij kuste hem uitgebreid op zijn droge lippen. Een hand gleed over Reece zijn rug en hij kriebelde hem even bij zijn stuitje. Zijn andere hand lag op Reece zijn wang en hij blies door zijn neus warme adem in Reece zijn gezicht. Daarna duwde hij Reece wat van zich af en trok het dekbed wat naar beneden zodat zijn naakte lichaam tevoorschijn kwam. "Ga je me missen," murmelde hij. "Als ik overmorgen naar Zuid-Frankrijk ga? Je ziet me natuurlijk weer in de trein". Hij nam wat afstand en woelde door Reece zijn haar. "Daarna zie je me pas weer over vijf weken in de trein.." Basil trok een zuur gezicht bij de gedachten dat hij Reece zolang zal moeten missen. "Daarom moeten we het er uitgebreid van nemen in de tijd dat ik bij je ben, toch?" Basil grijnsde en schoof wat onder Reece door om hem zacht in zijn billen te knijpen.

Damien
Site Admin
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:02

Bericht door Damien » 24-04-2012 17:22

Reece grijnsde en keek naar Basil. ''Goed goed, je hebt gelijk..'' hij kriebelde hem aan zijn oor. ''Beloof je me wel te schrijven? Anders ga ik je te veel missen hoor...'' hij plaatste zijn lippen in Basil zijn nek en begon hem weer te kussen. Hij beet op zijn lip en keek eventjes naar Basil zijn naakte lichaam. Hij schoof wat naar beneden en likte eerst met het puntje van zijn tong langs de navel van de jongen om vervolgens naar beneden te kruipen terwijl hij zijn tong op de huid hield. Hij schoof Basil zijn voorhuid naar achteren en kuste zijn zoute penis om hem vervolgens in zijn mond te nemen. Na een niet al te lange tijd waren ze beide helemaal stijf geworden en kroop Reece weer omhoog. Hij pakte Basil zijn benen vast en gooide ze omhoog en kuste de gevoelige huid rond zijn opening en likte en sabbelde er een beetje aan en luisterde naar Basil zijn gekreun terwijl hij in zijn zaadballen kneedde.

Thundra
Moderator
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:14

Bericht door Thundra » 24-04-2012 17:37

Basil kreunde genotzuchtig en bloosde diep. Hij stootte verlekkerde, korte kreunen uit en keek hijgend naar Reece toen die zijn benen omhoog bracht. Hij klauwde zich vast in de slaapzak toen Reece hem begon te likken en hij begon nog luidruchtiger te kreunen toen hij ook zijn zaadballen masseerden. Basil likte langs zijn mondhoeken terwijl zijn jonge lichaam zich in allerlei vreemde bochten kronkelde van genot. Daarna schoof hij wat van Reece vandaan en kuste hem in zijn hals. Hij beet hem zelfs zachtjes terwijl hij zijn erectie vastpakte en begon te strelen. Hij zette zich beter tegen Reece aan en liet zijn erectie tegen die van hem aan schuren terwijl hij Reece stevig in zijn achterwerk kneed. Hij wilde Reece zijn zwakke plek ontdekken - Iets waar hij het meest van genoot. En daarom drukte hij zachtjes zijn nagels in diens rug en sabbelde aan zijn oorlel toen hij hem omdraaide en ervoor zorgde dat hij onder hem lag. Basil schoof wat naar onderen en zorgde ervoor dat zijn erectie vlak boven zijn opening zat. Hij keek Reece aan en grijnsde vluchtig voordat hij zich wat liet zakken en zijn erectie in hem gleed.

Damien
Site Admin
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:02

Bericht door Damien » 24-04-2012 17:43

Reece beet op zijn lip en kneep zijn ogen dicht terwijl hij in de slaapzak kneep. Hij schold bij elke stoot maar genoot er ontzettend van. Hij maakte hoge kreun geluiden en keek van over zijn schouder om naar Basil. Hij legde zijn hand op Basil zijn nek en begeleidde zijn hoofd naar dat van hem toe en kuste hem terwijl Basil in hem bleef. Na een tijdje werden Reece zijn kreunen harder en luider. ''Ik red het niet meer,'' mompelde hij moeilijk terwijl hij naar zijn penis keek die onder zijn lichaam gedrukt was. Toen zijn vriendje uit hem schoof draaide hij zich om en kwam niet lang daarna klaar. Hij hijgde vermoeid en keek toen naar Basil die nog steeds stijf was. Hij grijnsde en begon hem te kussen. ''Laten we dit elke dag doen...'' grinnikte hij terwijl hij Basil zachtjes begon af te trekken. ''Dat zou heerlijk zijn,''

Thundra
Moderator
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:14

Bericht door Thundra » 24-04-2012 17:55

Basil was helemaal buiten adem en kreunde toen Reece hem aftrok. Er was niet langer dan een halve minuut voor nodig om hem ook tot een hoogtepunt te laten komen en hij liet zijn hoofd op Reece zijn schouder zakken. "Elke dag?" Hij giechelde gesmoord. "Oké..," Basil keek op van Reece zijn schouder en schoof wat van hem vandaan. In zijn tas zocht hij naar een schone onderbroek en shirt en trok de kledingstukken aan. Hij stond op het punt om zijn broek te pakken toen hij zich leek te bedenken en Reece met een serieus gezicht aanstaarde. "Wie is de man in onze relatie?" Informeerde hij op haast een zakelijke toon. "Robbie zei dat in homorelaties er altijd één man is en één 'vrouw'". Hij schraapte zijn keel en keek Reece afwachtend aan. "Robbie was de man," murmelde hij toen met een lichte blos. "Omdat hij ouder en groter is dan ik ben, zie je".

Damien
Site Admin
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:02

Bericht door Damien » 24-04-2012 18:00

Reece fronste en keek Basil aan. ''Waar slaat dat op? We zijn twee jongens, er is geen vrouw want we zijn geen vrouwen,'' Hij pakte Basil zijn hand vast. ''Robbie heeft veel rare ideeën in z'n hoofd..'' hij glimlachte, stond op en trok Basil mee omhoog. ''Kom, laten we ons aankleden, m'n vader vroeg of we mee wouden vissen..'' de jongens kleedde zich aan, aten een paar broodjes en gingen toen vissen met Reece zijn vader. Het was heel gezellig, Reece woonde vlakbij een groot meer waar veel vissen zwommen. Hij was heel erg blij dat zijn vader zo goed reageerde op z'n vriendje, al leek hij het wel een beetje moeilijk te vinden als de twee jongens elkaar kuste tussen het vissen door. Hij moest er aan gaan wennen. Toen Basil klaar stond om naar huis te gaan en Reece pas weer te zien over vijf weken kon Reece het niet laten om een traan over zijn wang te laten rollen. ''Het is maar vijf weekjes,'' mompelde hij. Hij sloeg zijn armen om hem heen. ''Ik ga je wel missen..'' hij kuste hem op zijn wang. ''Veel plezier in Frankrijk Bas..'

Plaats reactie

Terug naar “ORPG”