Christopher & Stanley

Hier kunnen ORPGs gedaan worden.
Damien
Site Admin
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:02

Bericht door Damien » 17-06-2012 00:19

Hij slikte even en keek verdrietig naar de jongen. ''Hé, niet verdrietig zijn joh. Waarschijnlijk hebben ze je weg gedaan omdat je juist te knap was voor de familie, niemand lette meer op hun omdat jij er altijd uitsprong door je knappe koppie..'' hij kneep even in zijn wang en giechelde. ''Misschien hadden ze al zoveel kinderen dat ze jou niet meer konden verzorgen, misschien wouden ze je een beter leven geven..'' hij keek hem aan en streelde over zijn hoofd. ''Dat is ze gelukt,'' hij gaf hem een kus op zijn voorhoofd en streelde over zijn bovenarm. ''Kom, laten we de andere doos chocolade meenemen naar boven, dan kunnen wel lekker samen in bad. Hij stond op en hield Stanley ook omhoog. Ze liepen naar boven en hij zette het bad lekker heet aan en ze stapte er samen in. Stanley lag tussen Christopher zijn benen tegen hem aan en ze pikte soms even een chocolaatje terwijl ze zwijgend in het hete water lagen.

Thundra
Moderator
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:14

Bericht door Thundra » 17-06-2012 00:31

Stanley zijn hoofd rustte tegen Christopher zijn borst en hij luisterde naar het ritmische kloppen van zijn hart. Hij keek even op naar de man en glimlachte kort. "Ben je verliefd op me?" Stanley plaatste zijn handen op Christopher zijn benen en drukte zijn warme neus in zijn hals. "Of is dat het niet?" Hij nam een beetje afstand en keek hem met zijn mosgroene ogen afwachtend aan. Stanley was verward. Tot voorheen had Christopher hem altijd de meest afschuwelijke dingen opgedragen maar plotseling was alles totaal veranderd. Op een positieve manier aangezien Stanley nu iemand had die op hem lette en een plek had waar hij zich thuis en haast geheel veilig en beschermd voelde. Hij draaide zich in het bad wat om en ging aan de andere kant zitten. Zijn huid voelde zacht aan door de geurige oliën. Er vormde zich een kleine glimlach rondom zijn lippen. "Is er een verschil tussen verliefd zijn op en houden van?" Er verscheen een blos op zijn wangen. Hij had geen idee waar al die nieuwsgierigheid opeens vandaan kwam. Stanley strekte zijn been wat en gleed even glimlachend met zijn voet over Christopher zijn borst.

Damien
Site Admin
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:02

Bericht door Damien » 17-06-2012 00:37

Christopher antwoordde niet direct. Hij keek even naar Stanley. Hij glimlachte toen Stanley zijn voet op zijn borst legde. Hij kietelde hem even plagend onder zijn voet. Hij voelde zich loom en rozig door het hete badwater en liet zich nog wat dieper in het water glijden om even na te denken. ''Ja, dat verschil is er wel. Je houd van je vrienden als een soort familie, maar je bent verliefd op de persoon met wie je de rest van je leven wilt zijn.'' Hij bleef even stil en keek de jongen met zijn donkere ogen aan ''Ik houd van je en ik ben verliefd op je''.

Thundra
Moderator
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:14

Bericht door Thundra » 17-06-2012 12:21

Stanley keek Christopher blozend aan en trok zijn voet terug. Langzaam verschoof hij zich naar Christopher en vleide zijn dunne, breekbare lichaam tegen die van Christopher. "Ik houd ook van jou. En ik ben verliefd op je". Zijn lippen krulde omhoog tot een verlegen glimlach en hij streelde liefdevol over Christopher zijn schouders. Stanley drukte een zachte kus op Christopher zijn neus en voelde zich meer dan gelukkig en veilig in Christopher zijn omhelzing.

- Drie jaar later -

De opium sigaret verspreidde geurige, blauwe rook. Stanley wist dat Christopher het niet fijn vond als hij rook - En helemaal niet als hij zijn opium sigaretten aan het oproken was. Maar de hoogblonde tiener trok zich daar niks van aan. Roken was mannelijk en modieus. De opium bezorgde hem een fijn, loom gevoel. Het was een donderdag en eigenlijk moest hij aan het werk zijn in de fabriek. Niet onder de machines zoals vroeger maar constante toezicht houden op de stoommachines en gasmeters. Stanley was ertussenuit geglipt en lag met de sigaret tussen zijn lippen gekneld op Christopher zijn bed. Naast hem lag "The picture of Dorian Gray" opengeslagen bij de eerste bladzijde. Stanley streelde zacht over zijn eigen erectie en kreunde even tussen zijn lippen door van het genot dat hij zichzelf bezorgde. Christopher was zowel een voogd als een minnaar voor hem geweest en hun relatie werd gekenmerkt door heftige seks en Christopher zijn preken en lessen over verantwoordelijkheid. Stanley pakte met zijn vrije hand de sigaret tussen zijn lippen vandaan en begon zichzelf met vlugge bewegingen af te trekken. De blondine kromde zijn rug en begon luider te kreunen terwijl hij zijn fantasie op de vrije loop liet. "Hn.. J.. Ja, ik ben een stout jongetje!" Stanley maakte zich geen zorgen over Christopher die ieder ogenblik thuis kon komen en hem in deze positie op zijn bed kon aantreffen. Hij mikte de sigaret nonchalant in het asbakje op het nachtkastje en draaide op z'n rug. Zijn bekken kantelde hij wat en hij tastte naar zijn anus. Stanley beet zichzelf stevig op zijn onderlip en begon zichzelf met twee vingers tegelijk te plezieren.

Damien
Site Admin
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:02

Bericht door Damien » 17-06-2012 12:31

Met ogen als een havik keek hij de zaal rond. Waar was dat joch? Toen het etenstijd was voor de kinderen liep hij met grote stappen naar huis en sloeg de deur dicht om vervolgens de trap op te lopen zonder zijn jas uit te trekken. ''Stanley?!'' kwaad gooide hij de slaapkamer deur open en keek toen met grote ogen naar de jongen. ''W-...'' hij trok zijn neus op en snoof even. ''Gatver wat stinkt het hier! Heb je weer lopen roken?!'' hij keek naar de asbak en gooide het as naar buiten en zette de ramen open om de geur weg te laten trekken. Hij probeerde het feit dat de jongen aan het masturberen was te negeren. Hij snoof de frisse lucht op en sloot daarna de ramen weer. ''Ik hoop dat je bijna klaar bent want we gaan zo eten.''

Thundra
Moderator
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:14

Bericht door Thundra » 17-06-2012 12:47

Stanley draaide zijn bezweten hoofd naar Christopher en keek hem hijgend aan. Ongestoord ging hij verder met zichzelf te vingeren en hij luisterde tevreden naar de sopperige geluiden die zijn vingers creëerde. Zijn katachtige ogen volgde elke handeling van Christopher en hij opende even zijn mond om te protesteren toen Christopher zijn sigaret het raam uitgooide. Het enige wat over zijn lippen kwam was klagelijk gekreun en het volgende moment kwam hij met schokken klaar over Christopher zijn dekbed. Hij rolde op zijn zij en ondersteunde zijn hoofd met zijn hand. Stanley streelde zichzelf over zijn heupen. Hij was niet meer ondervoed te noemen maar hij was nog steeds fragiel. Zijn benen en armen waren langer geworden en hij had Christopher zijn elegante, beschaafde houding proberen over te nemen. "Ik heb al gegeten," Stanley draaide een pluk haar rondom zijn vingers. "Dus je zal vanavond maar zonder mij moeten eten". Hij kwam wat overeind en trok het deken met zich mee. "Kijk - Ik kan hier zo'n toga van maken". Hij begon de smetteloze lap stof rondom zijn lichaam te draperen en grinnikte speels.

Damien
Site Admin
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:02

Bericht door Damien » 17-06-2012 13:05

Christopher keek hem eventjes aan en haalde diep adem. ''Goed, dan eet ik wel alleen.'' Hij trok zijn wenkbrauwen op en liep toen weer naar beneden om daar zijn jas en schoenen uit te trekken. Hij bakte een worstje en at dat gewoon uit de pan omdat hij geen zin had troep te maken. De laatste tijd was Stanley erg vervelend, hij luisterde niet meer en hij betrapte hem vaker masturberend op bed of op de bank. Ondertussen had hij hem de basis van rekenen geleerd, geschiedenis, topografie en schrijven. Het was wel een slimme jongen maar hij had de laatste tijd gewoon.. nergens meer zin in leek wel. Hij werkte nog nauwelijks in de fabriek. Natuurlijk bleef Chris van hem houden, ze hadden nog vaak seks en kuste elkaar in slaap. Op het moment wist hij alleen even niet wat hij met hem aan moest.

Thundra
Moderator
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:14

Bericht door Thundra » 17-06-2012 13:20

Stanley kwam na een poos overeind en trok zijn kleding aan. Hij leunde tegen de deuropening van de keuken en keek naar Christopher. Aarzelend kauwde hij op zijn wang en liep toen naar Christopher toe om zijn armen rondom zijn heupen te slaan. Hij drukte zijn hoofd tegen Christopher zijn rug en snoof zijn vertrouwde geur op. "Hoe was het op het werk?" Hij glimlachte en kneep zacht in zijn heupen. Stanley liet Christopher los en zette zich weer op het aanrecht zoals hij vroeger altijd deed als Christopher aan het koken was. "Waarom neem je eigenlijk geen personeel aan om voor je te koken en het huis op te ruimen? Je hebt geld genoeg". Stanley wreef over zijn knieën en keek Christopher onderzoekend aan. Hij had er al die tijd samen met Christopher gewoond en in die drie jaar had Christopher nog nooit een gast ontvangen of over personeel begonnen. Stanley wist niet of Christopher eigenlijk wel vrienden had die hij kon uitnodigen om bij hem te komen eten. Maar zakenpartners had hij wel en de laatste tijd had hij veel besprekingen - Stanley wist niet of dat een goed teken was of dat het betekende dat het slecht ging met de fabriek. Hij kwam er nauwelijks meer en zat meer thuis of zwierf door de straten van Londen.

Damien
Site Admin
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:02

Bericht door Damien » 17-06-2012 14:29

Christopher haalde zijn schouders op. ''Ik mistte iemand..'' hij keek hem doordringend aan en veegde daarna zijn mond af. ''Ik houd niet van vreemde mensen in mijn huis, ik wil niet dat ze het opruimen want het moet blijven zoals het is.'' Hij stond op en zette de pan op het aanrecht en waste zijn handen. Hij zweeg en keek toen naar Stanley en likte daarna langs zijn bovenlip. ''Wordt jij niet gek van mij? Ik bedoel, alleen maar rond zo'n saaie volwassenen zijn lijkt me niet heel leuk.'' Hij ging tegenover hem staan en legde zijn handen op de jongen zijn bovenbenen en wreef er sensueel over terwijl hij hem met een scheef hoofd aankeek.

Thundra
Moderator
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:14

Bericht door Thundra » 17-06-2012 14:43

Stanley grinnikte en sloeg zijn armen rond Christopher zijn schouders. "Ik vind je niet saai". De jongen duwde Christopher dichter tegen zich aan en speelde met een donkere lok van zijn haar. "Ik vermaak me wel in jouw stoffige kasteel. Ik vind steeds nieuwe dingen". Stanley had er een hobby van gemaakt om in de donkere, tochtige kamers opzoek te gaan naar spullen van waarde. Hij had kostbare sieraden van Christopher zijn moeder gevonden en dozen vol oude, vergeelde atlassen en wereldkaarten waarop Amerika en Australië nog niet waren ontdekt. Stanley kende de weg goed in de stad en hij bezocht stiekem de plaatsen waar de rijkere zakenmannen zich illegaal lieten plezieren door knappe gigolo's. Stanley leunde wat naar achteren en keek Christopher grijnzend aan. "Vond je het niet opwindend, daarnet? - Ik oefen voor jou". Hij trok even zijn wenkbrauwen op en spreidde zijn benen wat uit elkaar.

Plaats reactie

Terug naar “ORPG”