Christopher & Stanley

Hier kunnen ORPGs gedaan worden.
Damien
Site Admin
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:02

Bericht door Damien » 17-06-2012 14:53

Christopher veegde over zijn gezicht. ''Jawel, dat weet je toch. Maar ik wil niet meer dat je opium rookt, oké?'' Hij glimlachte en streelde verder over zijn binnenbenen en beet speels op zijn onderlip als hij tegen het aanrecht gaat staan om naar hem toe te buigen en hem voorzichtig te kussen op zijn kin. ''Nu je toch geoefend hebt.. en je gaatje wijd is.. kunnen we er net zo goed gebruik van maken.'' Hij knipoogde en gleed met zijn handen onder de jongen zijn blouse en streelde langs zijn gevoelige tepels om vervolgens zijn shirt open te knopen. Hij kuste de jongen zijn jonge kale lichaam en likte langs zijn tepels terwijl hij tegen zijn kruis aanschuurde. ''Hm.. je wind me zo op..'' hij keek hem aan met grote ogen en grijnsde tegen zijn borst aan. Chris begon Stanley zijn broek open te frunniken en hij beet zachtjes in zijn bedekte penis en trok er zachtjes aan. ''Je bent nog helemaal warm...''

Thundra
Moderator
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:14

Bericht door Thundra » 17-06-2012 15:23

Stanley kreunde gewillig en het koste hem niet veel moeite om weer helemaal stijf te worden. Er waren dagen dat hij niets anders deed dan zichzelf masturberen en vrijen met Christopher. Toch bleef zijn opening smal en kwam hij zo schokkerig klaar dat het elke keer leek alsof het zijn eerste keer was. Christopher leek zich daar niet zoveel zorgen om te maken en Stanley had het idee dat zijn gepijnigde gekreun als Christopher h'm in zich afzette de man zelfs extra opwond. Hij trok ongeduldig zijn boxershort naar beneden en keek even hijgend naar Christopher. Hij schopte zijn broek van zijn enkels en liet zich langs Christopher zijn lichaam van het aanrecht afglijden. Stanley kroop op de eettafel en liet zijn handen over zijn gehele lichaam vlinderen. "Hm.. Masturberen is zo verslavend," Stanley zijn stem klonk kreunend. "Ik doe het haast altijd als je weg bent om me vervolgens door jou te laten neuken als je terug komt". Hij streelde met zijn duimen over zijn eigen eikel en keek Christopher verlangend aan.

Damien
Site Admin
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:02

Bericht door Damien » 17-06-2012 15:30

Christopher grijnsde breed en schopte zijn schoenen uit en liet zijn broek zakken. Hij trok zijn overhemd uit en gooide die op de grond om vervolgens ook op de eettafel te klimmen en zich op Stanley te plaatsen. ''Ik vind het ook.. onwijs geil om je te zien masturberen..'' hij knipoogde en drukte zijn lichaam tegen dat van de jongen. Al snel was hij ook stijf en kroop hij wat naar onderen om Stanley zijn erectie vast te pakken en hem in zijn mond nam. Ondertussen kneedde hij in de jongen zijn ballen en likte hij langs de gehele lengte om hem lekker nat te maken. Hij wurmde zijn vrije hand onder de jongen om met twee vingers zijn ingang op te zoeken. Ze gleden als snel naar binnen. ''Je bent nog lekker nat van het oefenen..'' hij grijnsde en sabbelde weer verder aan de eikel.

Thundra
Moderator
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:14

Bericht door Thundra » 17-06-2012 20:39

Een donkerrode blos trok vanuit Stanley's hals en verspreidde zich over zijn gehele jonge gezicht. Zijn kreunen werden alsmaar gewilliger en luider. Er klonken zachte sopperige geluiden en Stanley kronkelde zijn onderlichaam in allerlei vreemde bochten als een soort stuiptrekkingen van genot. Zijn handen gleden door Chris zijn zachte haren en hij dwong zijn kruis weer dichter tegen het gezicht van de man aan om optimaal te kunnen genieten van zijn warme, vochtige mond en lippen. Hij schoof plagerig wat verder onder zijn minnaar door zodat hij wel moest stoppen met zijn handelingen en begon over zijn gevoelige tepels te likken. In een soepele beweging lag hij bovenop Christopher en drukte de man aan zijn borst tegen de tafel. Stanley nam plaats op zijn onderbenen en drukte vochtige kussen op Christopher zijn erectie. Zijn pupillen waren beestachtig groot toen hij een blik op Christopher zijn gezicht wierp en naar zijn eikel hapte. Daarna richtte hij zich op en liet met een gepijnigd gezicht Christopher zijn erectie in hem glijden. "Hn.. A-oh! Chris.. Christopher.. Wat is hij toch groot!" Stanley lachte hijgend en begon zichzelf wild heen en weer te bewegen.

Damien
Site Admin
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:02

Bericht door Damien » 17-06-2012 20:45

Christopher begon ook flink te hijgen en pakte de jongen vast bij zijn onderrug en drukte zijn nagels in zijn huid. Hij kneep zijn ogen dicht en kreunde moeilijk. ''Fuck.. god..'' Hij bewoog ook heen en weer met zijn heupen om het gevoel nog wat te vergroten. Hij pakte Stan zijn penis vast en sloot zijn hand eromheen. Door het heen en weer gewip van hem werd hij automatisch afgetrokken. Hij boog naar hem toe en likte en kuste hem in zijn nek. ''Hngm- Wat een heerlijke geile hoer ben je ook..'' hij beet op zijn lip terwijl hij moeilijk heen en weer bleef bewegen.

Thundra
Moderator
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:14

Bericht door Thundra » 17-06-2012 21:00

Stanley zijn mond viel wat open en hij kreunde langgerekt. Hij snakte hoog naar adem en begon zich nog sneller heen en weer te wippen en boog zich hongerig voorover om hem geile, vochtige kussen in zijn hals en op zijn schouders te drukken. Er liep zweet over zijn gehele lichaam en hij had het idee dat Christopher hem gemakkelijk kon laten uitscheuren als hij zich nog sneller heen en weer bewoog. "Hnfg.. W-.. Wat?" De jongen kwam wat overeind en keek zijn minnaar fronsend aan. Hij hield zichzelf stil en zijn ogen vulde zich met ongeloof, vervolgens met woede. Voordat hij zelf in de gate had wat hij deed had hij zijn vlakke hand tegen Christopher zijn wang aangeslagen. Hij keek hem woedend en hijgend aan. Toen kwam hij overeind en stapte eerst wankelend en daarna met ferme passen de keuken uit en vluchtte vervolgens de trap op. Stanley smeet de deur van zijn toegewezen slaapkamer, de oude kinderkamer van Christopher, met een klap achter zich dicht en staarde even vol ongeloof naar zijn handen. Hij had Christopher geslagen. Christopher had hem een geile [i]hoer [/i]genoemd - Wat was erger? Meende hij het? Hij dacht dat Christopher van hem hield en hem niet langer zag als zijn persoonlijke hoer. Waarom zei hij het dan?

Damien
Site Admin
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:02

Bericht door Damien » 17-06-2012 21:04

Christopher staarde verbaast Stanley na terwijl zijn hand nog op zijn wang rustte. Hij sprong op en trok vlug zijn boxer uit en propte zijn erectie er geïrriteerd in. ''Stanley?!'' hij rende de trap op en sloeg met zijn vuist op de deur van zijn kinderkamer. ''Stanley doe open! Wat is er met jou aan de hand?!'' hij ramde nog een paar keer tegen de deur en fronste. Was het omdat hij hem een geile hoer had genoemd? Hij dacht dat Stanley dat sexy zou vinden. Nou had hij dat even mooi mis. ''Stan kom op!'' Hij krabde aan zijn kruis die een zeurend gevoel gaf. ''Wat is er?!'' riep hij nogmaals.

Thundra
Moderator
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:14

Bericht door Thundra » 17-06-2012 21:12

"Rot op, Christopher!" Stanley zijn stem klonk veel breekbaarder dan hij had gehoopt. Hij liep naar het bed en verschool zich in de gigantische hoop knuffelbeesten en kussens die hij in de loop van de tijd van Christopher cadeau had gekregen. Als Christopher de moeite had genomen om aan de deurklink te trekken had hij doorgehad dat hij de deur niet gesloten had. "Ik heb geen dienst!" Stanley was gekwetst maar zijn lichaam zeurde om meer. Zijn erectie begon onaangenaam aan te voelen en tussen zijn billen was het nog helemaal plakkerig en vochtig. Hij drukte zijn gezicht nog dieper weg in de kussens en gleed met een hand naar zijn anus om het vocht er een beetje vanaf te vegen. "Is het niet duidelijk? Flikker op!" Woest greep Stanley naar een knuffel - Het was het snoezige konijn wat hij drie jaar geleden van Chris in de Hamleys had gekregen - en smeet dat richting de deur.

Damien
Site Admin
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:02

Bericht door Damien » 17-06-2012 21:16

Christopher bleef een tijdje radeloos voor de deur staan en legde toen zijn hand op de klink. De deur was gewoon open. ''Stan..'' zijn stem klonk verdrietig. Hij zag het konijn voor zijn voeten liggen en raapte het op. Hij glimlachte vaag en ging bij de jongen op bed zitten en legde de knuffel naast hem neer. ''Ik bedoelde het niet zo..'' hij streelde over zijn kuiten. ''Echt niet, ik houd van je, heel veel.'' Hij keek hem met glanzende ogen aan en likte langs zijn bovenlip. ''Ik heb je nooit gezien als mijn persoonlijke hoer, of tenminste, niet lang, na de eerste dagen begon ik al wat voor je te voelen, en dat doe ik nu nogsteeds..'' hij kietelde hem lichtjes. ''Ik zal het nooit meer doen... oké?''

Thundra
Moderator
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:14

Bericht door Thundra » 17-06-2012 21:29

Stanley keek Christopher met betraande ogen aan en kwam een beetje overeind. "Ik vond het gemeen". Stanley schraapte zijn keel en pakte het konijn van het bed om het weer zorgvuldig en een beetje schuldbewust een plaatsje te geven op zijn bed. Hij streelde over de zachte pluche bij het oor en zag er plotseling weer uit als het jongetje van twaalf - Ondanks hij ondertussen al twee koppen groter was en een volle bos goudblonde haren had in plaats van sluike, spierwitte haartjes. Enkel de puntjes van zijn haar waren nu nog een lichtere slag blond en zijn wangen waren nog steeds wat ingevallen. Soms zag de jongen er ziekelijker uit dan anders maar nooit leek hij zich lichamelijk geheel goed te voelen. Hij was altijd zo bleek als poedersneeuw en had soms maanden achtereen last van vermoeidheid en verkoudheid. Ook was Stanley veel breekbaarder en weerlozer dan zijn leeftijdgenoten (Gelukkig maakte zijn grote mond een hoop goed). Stanley legde een zweterige hand op Christopher zijn kruis en begon zacht te kneden. Hij keek hem met grote ogen aan en begon met zijn vrije hand ook zijn eigen erectie te strelen.

Plaats reactie

Terug naar “ORPG”