Alpha & Shion

Hier kunnen ORPGs gedaan worden.
Thundra
Moderator
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:14

Bericht door Thundra » 31-08-2012 22:05

Shion probeerde een lichtje aan te raken dat snel wegschoot van zijn hand en om zijn hoofd dwarrelde. Hij keek naar Alpha zijn rug en zweeg even. "Maar.." Hij stopte weer midden in zijn zin. "Wat nou als we doen alsof het niet gebeurd is?" Voorzichtig kroop hij wat naar Alpha toe en legde een hand tegen zijn rug. "Dan gaan we vanaf nu weer.. Gewoon verder". Shion wilde het helemaal niet wat hij voorstelde. Hij besefte opeens dat hij wilde dat Alpha verliefd op hem was en zich niet zo vies voelde over wat er was gebeurd. Maar het was wel waar dat Alpha altijd als een soort.. Familie was geweest. En hij was ook een heleboel ouder en had nooit eerder zulke interesse getoond in Shion. Hun kussen waren allemaal heel onschuldig en hun liefde was heel broederlijk. Maar wat er zojuist was gebeurd was allesbehalve broederlijk. Het bleef even stil voordat Shion zuchtte en zich omdraaide met z'n rug naar die van Alpha en naar de dwarrelde lichten keek.

Damien
Site Admin
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:02

Bericht door Damien » 31-08-2012 22:09

Alpha ging rechtop zitten en keek naar Shion zijn rug. ''Zoiets kan je niet vergeten?! Tenminste ík niet? Ik kan niet zomaar.. doen alsof er niets gebeurt is terwijl.. terwijl we net naar elkaar hebben zitten kijken, Shion dit is niet normaal! En ik kan ook niet doen alsof er niets gebeurt is omdat er wél wat gebeurt is.'' Hij haalde diep adem en wreef over zijn gezicht. Hij keek naar de lichtjes en daarna naar Shion. Hij zakte weer onderuit en ging op zijn rug liggen om naar het plafon van zijn geïmproviseerde hut te kijken.

Thundra
Moderator
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:14

Bericht door Thundra » 31-08-2012 22:22

Shion kwam ook overeind. "En wat wil je nu dan? Het is gebeurd. Je kan jezelf er wel vies over blijven voelen maar dat schiet niks op. Het heeft geen zin!" Boos keek hij naar Alpha en liet zijn kinderlijke gezicht toen weer wat verzachten. "Ik vond het daarbij trouwens helemaal niet naar of akelig.. Dat we gezoend hebben. Of dat andere". Hij haalde diep adem en speelde kinderlijk met de vonken die automatisch verdwenen en weer ergens anders opdoken zodat hij zichzelf niet zal verbranden. Langzaam schoof hij dichter tegen Alpha aan. "Je vergeet dat ik niet echte familie ben. En dat ikzelf doorging toen je dat vroeg". Hij zweeg weer en staarde naar het plafond. "Ik houd van je, Alpha. Je bent mijn alles". Hij keek vanuit zijn ooghoeken naar Alpha z'n gezicht. "Dus walg alsjeblieft niet van me of van jezelf. Het hoeft nooit meer te gebeuren. Als je nog van Lydiea houdt.. Ze wilt je vast terug als je eenmaal in de stad bent en haar een brief kan sturen".

Damien
Site Admin
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:02

Bericht door Damien » 31-08-2012 22:25

Alpha zuchtte en wreef over zijn neusbrug. ''Ik wil Lydiea niet meer..'' Hij sloot zijn ogen eventjes. Alpha was wel degelijk ontzettend verliefd geworden en geweest op Lydiea, maar toen Shion ouder en ouder werd leek die liefde steeds meer te vervagen. De seks tussen hun twee werd ook minder, ze hadden het nog steeds regelmatig maar Alpha moest fantaseren over andere dingen - Shion bijvoorbeeld - om klaar te kunnen komen. ''Ik.. ik wil jou.'' Hij zweeg en kroop zonder nog wat te zeggen de hut uit.

Thundra
Moderator
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:14

Bericht door Thundra » 31-08-2012 22:43

Shion zette zich rechtop. Hij keek Alpha na toen die de hut uit liep en kwam toen overeind. De lichten dwarrelde achter hem aan toen hij Alpha zijn hand vastpakte en hem staande hield. "Als je me wilt hebben.. Neem me dan". Hij glimlachte scheef en besefte pas de dubbelheid van die woorden toen hij zichzelf tegen Alpha drukte en wat op zijn tenen ging staan om hem te kussen. De vonken dwarrelde nu om allebei hun hoofden en Shion nam zijn hoofd zijn handen en leunde zo dicht tegen hem aan dat voorover zal vallen als Alpha een stap opzij zal zetten. Zijn kussen waren alsnog onzeker en voorzichtig maar hij drong zichzelf zacht wat op zodat Alpha haast verplicht terug te zoenen. Voorzichtig nam hij wat afstand van zijn lippen en bleef zo tegen Alpha leunen en verlegde zijn handen naar zijn heupen. "Misschien.. Was het geen toeval dat jij me vond? Misschien was het zo bedoeld". Hij keek Alpha met grote ogen aan. Nog wat slaperig en nog wat angstig maar ook liefdevol en enthousiast. "Misschien was ik daarheen gespoeld - Speciaal voor jou!"

Damien
Site Admin
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:02

Bericht door Damien » 31-08-2012 22:47

Alpha keek Shion even verbaast aan toen hij hem gekust had. Hij begon hem kwaad aan te kijken maar zijn blik ontspande weer. Alpha dacht na. Hij stelde zich een toekomst voor zoals hij dat eerst altijd deed met hem en Lydiea. Maar nu telkens als hij die gedachten terug wou halen zag hij een oudere Shion staan, langer, gespierd en met een lichte baardgroei aan het koken. Hij zag zichzelf naar hem toe lopen en zijn armen om zijn middel sluiten om hem in zijn nek te kussen en even over zijn billen te strelen, zoals hij vroeger ook altijd bij Lydiea deed. ''Achja..'' mompelde hij. ''Wat valt er te verliezen..'' Hij pakte Shion zijn hoofd met twee handen vast en begon hem met grote halen en likken te kussen.

Plaats reactie