Alpha & Shion

Hier kunnen ORPGs gedaan worden.
Damien
Site Admin
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:02

Bericht door Damien » 30-08-2012 12:46

Alpha glimlachte verdrietig. ''Dat moet je niet denken, hoe zou ik jou nou kunnen vergeten..?'' Hij tilde hem op zijn schoot en knuffelde hem stevig. ''En je hebt helemaal niets verpest, ik houd net zo veel van je als altijd!'' Alpha had het nooit raar gevonden, hij als een man van zesendertig die een jongen van 15 knuffelde die niet zijn zoon noch zijn broertje was. Sommige mensen dachten dat ze iets hadden maar zo bedoelde Alpha het niet. Hij hield gewoon met heel zijn hart van Shion. Hij kon niet ontkennen dat hij wat gefantaseerd had dat ze verder gingen, soms onder de seks van hem en Lydiea. Hij raakte er ontzettend opgewonden van maar durfde er daarna niet meer aan te denken, hij was bang dat hij echt seksuele gevoelens voor de tiener had. Hij haalde diep adem en keek Shion aan. ''Wat dacht je ervan.. als ik je mee nam naar de stad? En dat je bij mij mocht wonen?''

Thundra
Moderator
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:14

Bericht door Thundra » 30-08-2012 12:58

"Als een stel?" Het was eruit voordat Shion er erg in had. Zijn ogen waren groot van opwinding en later van schaamte. Het was niet heel vreemd als twee mannen of vrouwen een relatie hadden. In de steden was het zelfs geaccepteerd omdat het vaak voorkwam. Daar maakte niemand zich druk over voortplanten of kinderen krijgen die bedrijven zouden moeten overnemen maar probeerden iedereen te genieten en gelijkwaardig te blijven. "Ik bedoel.. Een stel vrienden, natuurlijk". Shion bloosde en speelde met een strook haar van Alpha. "Niet als een.. Stel, stel". Het was nu wel duidelijk dat Shion altijd helemaal idolaat van Alpha was geweest. Maar de laatste tijd was er ook een soort ander gevoel bijgekomen behalve de haast broederlijke liefde. Een soort verlangen naar een andere kant van Alpha die hij alleen maar aan Lydiea had getoond. Hij fantaseerde soms hoe Alpha[i] zíjn[/i] billen en heupen streelde als hij ontbijt maakte en van die mysterieuze dingen in zijn oor fluisterde waar Lydiea altijd spontaan van begon te giechelen. Dan betaste hij zichzelf met het idee dat hij in Alpha zijn slaapkamer lag - Onder of op Alpha. Die fantasieën wondden hem het meest op als hij speelde met zichzelf. Daarna voelde hij zich altijd schuldig tegenover Alpha en vies.

Damien
Site Admin
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:02

Bericht door Damien » 30-08-2012 13:07

Alpha keek hem even licht geschrokken aan en lachte dan eventjes. ''Ja, als een stel vrienden..'' Hij glimlachte en stond op. ''Kom, dan gaan we spullen inpakken, het wordt een lange reis..''

Na de hele dag ingepakt te hebben besloten ze de volgende dag te vertrekken. Alpha had boterhammen gemaakt voor de eerste dag van de reis sinds het wel een paar dagen lopen was en Alpha geen paarden of iets anders om op te rijden had. Hij sloot het huis af en keek naar Shion met een glimlach. ''Laten we maar gaan dan!'' Sinds hij een beurs had ontvangen kreeg hij ook een nieuwe woning met werktafels en spullen waar hij rustig verder kon met studeren en bestellingen maken. Alpha had een grote tas vast en verschillende buideltjes om zijn riem hangen. Ook Shion had een tas en verschillende kleine tasjes aan de grote tas gebonden. Alpha floot een wijsje terwijl ze langs de rivier liepen. Alpha sloeg zijn arm om Shion heen en drukte hem even tegen zich aan. ''We gaan op avontuur, samen!'' Hij glimlachte breed en liep met grote passen door.

Thundra
Moderator
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:14

Bericht door Thundra » 30-08-2012 13:19

De weg naar de steden was lang maar niet perse gevaarlijk. Het eerste stuk ging door de kleine bossen rondom het dorp. Daarna zouden ze door enorme stukken weilanden moeten lopen en daarna door het zwaarste gedeelte wat het meeste tijd in beslag zou nemen. Ze moesten over de bergen - Door één bepaalde bergpas. Alpha had afscheid genomen van zijn familie maar er was geen noodzaak om echt verdrietig te zijn. Als hij één wat begaafdere magiër was kon hij zich overal heen toveren: Door simpelweg portalen te maken. Shion liep dicht tegen Alpha aan en droeg de tassen vol voedsel en dekens, formules en reageerbuizen en een heleboel papieren van het [i]Instituut[/i] met zich mee. Het was onmogelijk om mensen anderen te teleporteren en daarom moest elke student en alchemist zelf naar de steden trekken. Shion had zin in de weg die voor hen lag. Hij glimlachte uitbundig en keek met glunderende ogen op naar Alpha. Ze liepen door de bossen en Shion viste in het voorbijgaan een stok van de grond en gebruikte die de gehele middag als wandelstok. De twee sloegen hun kamp op aan de rand van het bos. "Ik ben nooit verder geweest dan dit bos!" Opgewonden zocht Shion samen met Alpha een gemakkelijke, beschutte plaats. Dit bos was veilig en er waren geen rovers of extreem gevaarlijke beesten zoals in de bergen. Het was niet nodig om een vuur te ontsteken omdat het nog licht en warm was buiten. De avondzon stond laag aan de hemel. Hij krabbelde tegen Alpha aan en at zijn brood.

Damien
Site Admin
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:02

Bericht door Damien » 30-08-2012 20:51

Alpha at een stuk kaas en streelde over Shion zijn rug. Hij haalde diep adem en zakte wat onderuit. ''Ik ben nu al moe zeg..'' Hij drukte zijn lippen op elkaar en keek naar Shion. Hij streelde langs zijn wang en veegde wat haar uit zijn gezicht. ''Ik ga even een tentje maken, of iets wat er op lijkt.'' Hij stond op en trok wat takken uit de bosjes om die tegen elkaar te plaatsen en vast te binden met een touw. Hij plaatste er meer takken tegenaan zodat het lichte regen en wind tegenhield. Het gooide er wat bladeren overheen en veegde zijn handen af. ''Dit is wel oké denk ik..'' Hij keek naar Shion en glimlachte. Alpha plofte naast hem neer en pakte een van zijn leeuwenstaarten en streelde er even over. Het dikke ooit witte lind was vies geworden door het as van de kolen en modder. Hij had ze er nog nooit af gehaald, hij wist niet waarom, het was nu toch waarschijnlijk al een soort grote, dikke dreadlock geworden.

Thundra
Moderator
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:14

Bericht door Thundra » 30-08-2012 21:18

Shion keek toe hoe Alpha een tent in elkaar frutselde. Het was uiteindelijk meer een soort hut. "Misschien moet ik toch een vuur maken". Hij kwam wat overeind en sprokkelde wat dikke, droge stammen en stokken bijeen. Met twee stenen ontstak hij onhandig en langzaam een vuur en begon daar met de wandelstok in te porren. "Het wordt hier in de nacht zo donker.. Het is nieuwe maan". Shion was altijd bang geweest voor duisternis en harde geluiden. Hij kon niet tegen complete duisternis en werd er altijd rusteloos en paniekerig van. Hij verwarmde even zijn handen en trok Alpha z'n schoenen uit zodat die zijn voeten beter kon laten verwarmen en ontspannen. Langzaam begon hij zijn voet te masseren met fijne bewegingen. Hij kneedde zacht in zijn voetzool en verkwikte zo weer de vermoeide huid. Dat deed hij langzaam en aangenaam bij allebei Alpha z'n voeten. Daarna legde hij ze weer bij het vuur en trapte ook zijn eigen schoenen uit om z'n eigen voeten te laten verwarmen. "Alpha?" Shion legde zich weer tegen de man zijn borst aan en speelde ook met zijn haar - Zoals hij vaker deed. "Hoe voelt zoenen? En.. Echte seks?" Shion was nieuwsgierig aangelegd. Hij vroeg Alpha meestal de oren van zijn hoofd maar nooit over liefde, seks of zoenen. Hij kwam wat van Alpha vandaan en keek hem even aan. Voordat hij op de eerste vraag kon antwoorden stelde hij al een nieuwe. "Zal je nog van me houden als ik op mannen val?" Hij kleurde rood. "Ik bedoel.. Als. Stel dat het zo zal zijn".

Damien
Site Admin
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:02

Bericht door Damien » 30-08-2012 21:30

Alpha was onder de massage stil geweest en bij de vragen bleef hij ook even stil. Hij besloot eerst de laatste vraag te beantwoorden. ''Ik zal altijd van je houden Shion, op wie je ook verlieft wordt.'' Hij glimlacht en aait hem over zijn hoofd. ''En... ja.. echte seks..'' Hij haalt diep adem en kijkt naar de lucht. ''Geweldig.. natuurlijk.. Ik weet niet of je.. nouja, eerder iets met..'' Hij slikte en kleurde licht rood. ''Met jezelf hebt gedaan, maar ja, het voelt ongeveer zo maar dan, honderd keer lekkerder.'' Hij glimlachte licht. ''En zoenen.. nou dat is gewoon heerlijk, en ook opwindend.'' Alpha drukte zijn lippen op elkaar en keek naar Shion. ''Maar ik moet maar en tijdje zonder doen denk ik, sinds Lydiea er niet meer is..'' Hij slikte en haalde een hand door zijn haar.

Thundra
Moderator
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:14

Bericht door Thundra » 30-08-2012 21:48

Shion keek zwijgend naar Alpha en haalde toen diep adem. "Het spijt me van Lydiea. Misschien kom je.. Een nieuw persoon tegen? Een andere Lydiea. Misschien ook wel een alchemist". Het koste hem moeite om dat te zeggen. Hij wilde dat Alpha nooit meer een nieuwe Lydiea vond - Maar dat was gemeen en zelfzuchtig. Omdat hij Alpha voor zichzelf wilde houden. "Ik heb ooit wat met mezelf gedaan. Dat voelde wel.. Lekker". Het bleef even ongemakkelijk stil. "Maar ik heb nooit iemand gezoend. Niet op zo'n manier". Shion was weer tegen hem aan gekropen en pakte voorzichtig Alpha z'n hand vast en begeleidde die naar zijn billen. Hij hield de man zijn hand daar rusten en keek hem een tijdlang in zijn ogen met een soort lustige, nieuwsgierige blik. Zal Alpha zijn hand weghalen en daarna doen alsof er niks gebeurd was - Zoals hij ongeveer had gedaan toen Shion hem had geprobeerd te zoenen? Of zal hij hem laten liggen.. Langzaam richtte hij zich op en boog voorover om Alpha op z'n mondhoek te kussen.

Damien
Site Admin
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:02

Bericht door Damien » 30-08-2012 22:09

Alpha kleurde rood toen hij de jongen zijn ronde billen voelde. Hij kon het niet laten er zacht in te knijpen en toen Shion hem op zijn mondhoek kuste, verloor hij de controle over zichzelf. Hij legde zijn vrije hand op de jongen zijn wang en drukte zijn lippen stevig op de zijne. Vervolgens opende hij zijn eigen mond en likte met zijn tong over Shion zijn lippen tot dat die ook opende. Hij ontmoette de tong van de tiener en begon hem toen innig en met grote happen te kussen. Hij kreunde zacht onder het kussen en bleef kneden in zijn billen. Na een paar minuten stopte hij langzaam en trok zijn hoofd terug, zijn hand bleef wel op zijn achterwerk liggen. ''Zo.. voelt dat.'' Hij keek hem aan en drukte zijn lippen op elkaar. Hij trok zijn hand terug en stond op. ''Ik.. ga even.. plassen, denk ik.''

Thundra
Moderator
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:14

Bericht door Thundra » 30-08-2012 22:29

Shion kuste innig terug. Hij was wat overweldigd door Alpha z'n reactie en begon zacht te kreunen toen hij hem kneedde in z'n billen. Hij hijgde tegen zijn lippen aan en speelde aarzelend met z'n tong. De elf ging helemaal op in de kus en streelde Alpha over zijn borst en later langs zijn wang. Hijgerig keek hij hem aan en liet Alpha afstand nemen. De man had zijn hand op z'n achterwerk laten liggen en daarom wreef hij z'n billen er zacht tegenaan. Daarna gleed hij van Alpha af en keek op toen hij opstond. Blozend knikte hij en zag Alpha klunzig door de struiken weglopen - Opzoek naar een goede boom. Snel begon Shion zijn gulp open te friemelen en haalde z'n onvolgroeide, kloppende erectie uit zijn broek. Alpha had het blijkbaar niet goed gevoeld maar Shion was helemaal stijf geworden. Hij vloekte zacht en spoog in z'n hand. Haastig begon hij zichzelf af te trekken. De elf zijn oren waren vuurrood geworden - Net zoals z'n eikel waarover hij met snelle, stevige bewegingen zijn voorhuid bewoog. "Hnm.. Ah.. Hn.."

Plaats reactie