Alpha & Shion

Hier kunnen ORPGs gedaan worden.
Thundra
Moderator
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:14

Bericht door Thundra » 30-08-2012 22:41

Shion besefte dat het niet genoeg was en draaide zich op zijn buik. Hij trok zijn broek onhandig over zijn billen en zocht met zijn vingers naar zijn anus. Met moeite en hoog gehijg drukte hij twee vingers in zichzelf en begon die onzeker te krommen en strekken. Shion was er nog niet echt bedreven in maar hij had al verschillende dingen met z'n vingers geprobeerd. Langzaam trok hij ze wat uit elkaar en snakte met zijn gezicht tegen de modder aan naar adem. Het schijnsel van het vuur kleurde zijn billen rood en zijn gezicht nog wat feller. Hij trok zijn hand terug en rook even aan het vocht wat eraan zat. Voorzichtig proefde hij het met zijn tong en zijn gezicht vertrok wat. Angstig keek hij om zich heen toen hij vaag iets hoorde wat hij niet kon plaatsen. "Hallo? Alpha?" Geschrokken trok hij zijn broek wat omhoog en legde één hand op zijn kloppende erectie.

Damien
Site Admin
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:02

Bericht door Damien » 30-08-2012 22:47

Alpha was zichzelf gaan aftrekken en hij maakte na een tijdje hijgende en kreunende geluiden. Hij keek verbaast op toen Shion hem opmerkte en hij kleurde nog roder dan zijn eikel. Hij hijgde en begon zichzelf wat langzamer af te trekken. ''G-ga alsjeblieft verder..'' mompelde hij zacht. ''Je.. je wind me zo op..'' Hij had nooit verwacht dat deze dag ooit zou komen en stiekem voelde hij zich best vies, maar hij was nog nooit zo opgewonden geweest, de onschuldige en lieve Shion zat nu zichzelf te vingeren en af te trekken voor zijn eigen neus, de geur van het vocht, zweet en opwinding wond hem nog meer op en alles wat hij op het moment wou was vrijen met zijn beste vriend. Ookal twijfelde hij nu wel of hij hem een vriend kon noemen.

Thundra
Moderator
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:14

Bericht door Thundra » 30-08-2012 22:54

Shion zijn pupillen vergrootte zich zowaar nog meer en er verscheen een zenuwachtige trek rondom zijn mond. Langzaam en zwijgzaam liet hij zich weer voorover zakken en legde zijn gezicht terug op de bosgrond. Hij spoog op zijn vingers en drukte er nu drie bij zichzelf naar binnen. De jongen kreunde en gromde alsof hij zichzelf werkelijk nam en sloeg met zijn vrije hand tegen zijn zachte billen om zijn genot en opwinding te vergroten. Er liep speeksel uit zijn mond en hij had zijn ogen gesloten. Hij durfde niet echt naar Alpha te kijken maar deed dit soms stiekem. Vooral naar zijn erectie. Hij likte langs zijn lippen toen hun blikken elkaar kruiste en hij sloeg zichzelf nog een keer voordat hij zijn hand terug naar zijn erectie verplaatste en zichzelf langzaam en stevig aftrok. "A.. Alpha.." Hij hijgde zijn naam zoals hij deed als hij fantaseerde over hem als hij er niet bij was. "I.. Ik kan niet meer.. Ik.." De elf kronkelde van genot en was haast gedwongen om zijn vingers uit zijn anus te trekken. Spartelend kwam hij tot zijn hoogtepunt en bleef hijgend en blozend liggen nagenieten.

Damien
Site Admin
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:02

Bericht door Damien » 30-08-2012 22:59

Niet heel veel later dan Shion kwam Alpha ook klaar. Hij had met grote ogen naar dit heerlijke schouwspel gekeken. Hij kroop langzaam naar Shion toe en keek hem even aan. ''Je.. je bent.. zo..'' hij zocht de juiste worden. ''Geil..'' Hij haalde diep adem en veegde zijn hand af aan zijn shirt. ''Ik wil met je.. met je neuken Shion, ik wil niets liever.'' Hij boog over de puber zijn slinkende erectie en pakte hem stevig vast met zijn sterkte handen en plaatste zijn lippen rond zijn eikel. Hij begon de roze top uitgebreid te likken en nam daarna de hele lengte in zijn mond en bewoog zijn hoofd op en neer om met zijn lippen de voorhuid te verschuiven. Hij sloot zijn ogen en bleef de penis vasthouden terwijl hij hem binnensmonds likte en zijn hoofd op en neer bleef bewegen.

Thundra
Moderator
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:14

Bericht door Thundra » 30-08-2012 23:23

Shion kroop tegen de boom aan. Er zat nog allemaal kwijl rondom zijn lippen en op zijn kin en hij begon te hijgen toen Alpha zijn piemel in z'n mond nam. Toch plaatste hij voorzichtig zijn handen in zijn haar en drukte zijn hoofd zacht wat weg. Seks met Alpha leek hem geweldig. Hij verlangde er al maanden stiekem naar. Maar plotseling werd hij bang. Shion was maagd en volkomen onvoorbereid op Alpha zijn gigantische, kloppende erectie. Grote kans dat Alpha hem zal laten bloeden of misschien zelfs bewusteloos kon neuken. Hij glimlachte zenuwachtig bij die gedachten. Hij keek Alpha aan en schudde langzaam zijn hoofd. Alpha hield van hem en wist dat hij ondanks zijn nieuwsgierigheid altijd wat angstig was voor nieuwe dingen. Shion verwachtte niet anders dat Alpha dat nu ook zal begrijpen. Door Alpha zijn aanrakingen was zijn hele gezicht weer felrood gekleurd en langzaam duwde hij de man tegen de boom aan en kroop tegen hem aan. Hij liet zijn blote billen weer betasten en kriebelde even over Alpha zijn eikel. Met zijn duim bewoog hij uitgebreid langs het gevoelige plasgaatje en daarna begon hij langzaam en teder zijn erectie te strelen. Dat ging wat onhandiger en voorzichtiger dan hij bij zichzelf had gedaan. "Ik.. Vind het nog wat eng. Geneukt worden, bedoel ik. Maar later, ik beloof het". Hij glimlachte en knikte richting Alpha zijn penis. "Hij is zo groot.. Misschien past hij niet".

Damien
Site Admin
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:02

Bericht door Damien » 31-08-2012 20:44

Alpha knikte langzaam en keek eventjes naar Shion die zijn erectie streelde. Hij haalde diep adem en duwde Shion wat weg. ''Ik.. sorry het was sowieso een fout.'' Hij stroopte zijn broek omhoog en schoof wat van hem weg en ging verder tegen de boom aan zitten, ongeveer de hoek om, zodat ze samen een hoek van 90 graden creëerde. Hij haalde een hand door zijn haar en haalde het kleine elastiekje eruit dat het bovenste laag haar naar achteren hield. Hij zuchtte en stopte het elastiekje weg en Alpha voelde zich verschrikkelijk. Alpha haalde diep adem en keek even om naar Shion. ''Ik.. ik ga slapen.. Ik ben niet zo lekker'' Hij stond op en liep naar de hut. ''Welterusten'' Mompelde hij. Hij kroop in de hut en ging liggen, hij was veel te lang dus zijn onderbenen stoken eruit.

Thundra
Moderator
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:14

Bericht door Thundra » 31-08-2012 20:58

Verwilderd keek Shion op. Hij keek naar Alpha en trok automatisch ook z'n broek omhoog, wat beschaamd. Plotseling voelde hij zich vies en schuldig over wat zojuist gebeurd was en al z'n fantasieën die hij erover had gehad. Hij knikte toen Alpha zei dat hij ging slapen. Starend naar het vuur bleef hij zitten tot hij dacht dat Alpha sliep en kroop daarna aarzelend bij hem in de tent en dicht tegen de man aan. Shion probeerde te denken en handelen alsof er niks gebeurd was. Maar opeens voelde het vreemd om zo dicht tegen Alpha aan te liggen, met z'n hoofd aanhankelijk tegen zijn schouder. Hij boog zich voorover om in de gigantische tas één deken te zoeken en die over Alpha en hemzelf te leggen. Naarmate het donkerder werd buiten en het vuur doofde klampte hij zichzelf stevig vast aan Alpha zijn arm. Hij had zijn ogen ferm gesloten en kneep in de stof van Alpha zijn trui toen hij vreemde geluiden vanuit het woud hoorde. Na ongeveer een kwartier gaf hij het op en kwam wat overeind. Hij boog zich wat over Alpha heen. "Alpha.. Ik kan niet slapen. Het is te donker. Wees alsjeblieft niet boos. Er zal nooit meer zoiets als daarnet gebeuren. Ik beloof het". Hij klonk wat trillerig en wanhopig en schudde de man wat door elkaar. "Word wakker. Ik ben bang".

Damien
Site Admin
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:02

Bericht door Damien » 31-08-2012 21:16

Alpha opende slaperig zijn ogen en draaide zijn hoofd om naar Shion en zuchtte toen. Hij gaapte wijd en ging toen rechtop zitten. Hij wreef in zijn ogen en gaapte nogmaals. ''W-wat? Bang?'' Hij haalde nog een hand door zijn haar en keek slaperig naar Shion. ''Oh, oke..'' Hij had een droom dat hij ging trouwen met Lydiea maar dat haar ogen opeens uit haar kassen vielen en er een penis uit haar jurk groeide. Het was nogal vreemd dus hij was stiekem wel blij dat Shion hem had wakker gemaakt. ''Wat.. wat wil je dat ik doe Shion? Er is niets dat ik kan doen want er is niets aan de hand..'' Hij keek hem strak aan en trok zijn neus op.

Thundra
Moderator
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:14

Bericht door Thundra » 31-08-2012 21:30

Shion stond op het punt om te huilen. "Nou, gewoon. Wakker zijn". Shion hield zijn tranen al helemaal niet meer toen hij Alpha zijn strakke blik opving. "H.. Het spijt me". Hij begon huilerig te snotteren en veegde met vlakke hand zijn snottebel weg. Langzaamaan wist hij te stoppen met schokschouderen en krabbelde wat bij Alpha vandaan. Hij veegde zijn tranen weg en bleef toen bewegingloos zitten. "Ik ben gewoon bang voor het donker," piepte hij schor. "Ik wil me niet alleen voelen als het zo.. Duister is buiten. Ik wil getroost worden.. En, ik dacht - Misschien kan jij één klein lichtje toveren voor mij". Shion wist heel goed dat Alpha zijn krachten alleen moest gebruiken voor het noodzakelijke. Magie - Dingen toveren uit het niks, was heel uitputtend. Alchemie was gewoon het maken van brouwsels met ingrediënten die al bestonden. Hij keek Alpha met betraande ogen aan.

Damien
Site Admin
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:02

Bericht door Damien » 31-08-2012 21:45

''Een lichtje?'' Hij fronste en zuchtte diep. ''Goed, als je me daarna maar weer laat slapen.'' Hij haalde diep adem en sloot zijn rechtervuist. Hij plaatste zijn lippen erop en blies voorzichtig en mompelde wat. Hij opende zijn vuist en in het midden van zijn hand begon opeens een geel licht te gloeien, alsof er in zijn hand een zon ontstond. Uit het licht stegen kleine maar felle lichtbolletjes die omhoog dwarrelde als een soort vuurvliegjes. Ze gingen allemaal rond Shion hangen en toen er een stuk of zeven hingen sloot hij zijn hand weer. ''Goed, nou blij?'' Hij haalde diep adem en ging weer liggen met zijn rug naar Shion. Hij bleef een tijdje stil maar mompelde dan wat. ''Het is gewoon zo raar..'' Hij snoof. ''Ik heb je mijn hele leven gewoon gezien als mijn broertje, en dan lig je opeens half naakt jezelf te vingeren en af te trekken, en 't vreemde was is dat ik.. nouja het echt heel erg geil vond..'' Hij slikte en krabde even aan zijn neus.

Plaats reactie