Nathaniel & Logan

Hier kunnen ORPGs gedaan worden.
Thundra
Moderator
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:14

Bericht door Thundra » 28-09-2012 21:34

Logan staarde Nathaniel wat verward aan maar viel toen met nog vastgebonden polsen aan op het eten. Pas toen hij al de paddenstoelen en het brood naar binnen had geslokt keek hij op. "Natuurlijk was het wel wat geworden. Arthur en ik zijn.. Waren voor elkaar gemaakt. Ik was zijn alles". Logan zuchtte verlangend en romantisch. "Onze leeftijden speelden geen rol. Sinds onze eerste ontmoetingen wisten we dat we voor elkaar bestemd waren". Door de maaltijd was Logan waarschijnlijk al zijn verdriet vergeten. Hij rolde op zijn zij en staarde Nathaniel haast dromerig aan. "Onze eerste kus was.. Fantastisch. En sindsdien zijn we onafscheidelijk gebleven. Hij zal me nooit verlaten. En samen zouden we op een mooi landgoed gaan wonen. En nooit met vrouwen trouwen. Alleen stiekem met elkaar". De tranen op zijn wangen waren opgedroogd en hij schoof wat dichter tegen Nathaniel aan. Toen besefte hij weer wat voor'n hekel hij aan de man had en rolde om. "Maar dat snap jij niet. Jij bent harteloos en verkracht kleine kinderen". Hij vergat voor het gemak dat Arthur ongeveer dezelfde leeftijd had als Nathaniel.

Damien
Site Admin
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:02

Bericht door Damien » 28-09-2012 21:54

''Ik verkracht niemand. Je genoot ervan en je weet het. Die Arthur van je was waarschijnlijk nog niet zo goed als ik ben..'' Hij trok zijn wenkbrauwen op en snoof zijn neus. Hij wist niet precies wat hij moest zeggen. Hij was zelf nooit verliefd geweest en kon zich er daarom ook moeilijk in verplaatsen. ''Wees blij dat je tenminste een vriendje hebt gehad, niemand houd van mij en zal het ook doen. Ik denk dat ik het al geaccepteerd heb sinds ik me er niet verdrietig over voel of iets in die richting.'' Hij haalde zijn schouders op. ''Het enige wat ik wil is seks en daar heb ik jou nu voor.'' Hij grijnsde breed.

Thundra
Moderator
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:14

Bericht door Thundra » 28-09-2012 22:07

"Mooi niet. Echt niet. Je bekijkt het maar". Logan ratelde zo snel dat hij op zijn tong beet. "Arthur hield van mij. Hij deed het niet om de seks". Boos sloot Logan zijn ogen. Hij haalde moeilijk adem en verlegde zich wat beter. "Je blijft van me af. Ik doe helemaal niet wat jij wilt. Je hebt niks te zeggen over mij. En ik genoot er trouwens helemaal niet van. Arthur was veel beter. Hij was de beste". Logan zijn wangen begonnen te gloeien. "Ook met zijn vingers". Hij beet op zijn tong nadat hij dat had gezegd. "Ik bedoel.. Laat ook maar! Ik ga slapen". De puber krulde weer wat ineen en schoof langzaam wat dichter tegen Nathaniel aan. "Je bent warm. En ik koud. Daarom". Vermoeid hield hij zijn ogen gesloten en begon na een poos weer zacht te snikken. Al leek hij het nu in een soort oppervlakkige slaap te doen. Hij drukte zich steeds wat dichter tegen Nathaniel zijn zij aan.

Damien
Site Admin
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:02

Bericht door Damien » 28-09-2012 22:19

Nathaniel grijnsde. ''Dan heb je mijn vingers nog niet gevoeld..'' Hij streelde met zijn lange vingers langs de billen van Logan en streelde over het stukje stof die zijn ingang beschermde. ''Wacht maar... snel genoeg wil je de hele dag met me vrijen...'' Hij grinnikte en sloeg zijn arm om hem heen. Nathaniel drukte hem tegen zich aan en likte eventjes in zijn nek. ''Welterusten..''

De volgende morgen stond Nathaniel vroeg op. Hij liet Logan nog even liggen en zocht wat eetbare planten en paddenstoelen. Hij gooide alles in de tas van zijn paard. Zwijgend schopte hij wat tegen Logan aan. ''Wakker worden, ik wil dat je me pijpt.''

Thundra
Moderator
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:14

Bericht door Thundra » 28-09-2012 22:37

Loom opende Logan zijn ogen. Hij sloot ze weer toen hij Nathaniel zag staan en reageerde niet tot hij een harde schop tegen zijn billen kreeg. Klagelijk kwam hij overeind en staarde zuur naar Nathaniel zijn kruis. Stiekem was hij wel benieuwd naar de piemel van de man. Natuurlijk had hij die van Arthur wel eens gezien maar hij verwachtte en hoopte dat Nathaniel nog groter geschapen was. Maar dat zal hij nooit toegeven. Hij kroop voor Nathaniel op zijn knieën en keek haast glunderend naar zijn penis toen hij die tevoorschijn haalde. Voorzichtig boog hij zich wat voorover en begon de lengte te kussen. Hij probeerde zich in te beelden dat hij dit bij Arthur deed maar hij werd er veel geiler van om te bedenken dat hij nu een onbekende zat te pijpen. Met vastgebonden polsen in een bos. Al snel zat hij uitgebreid te sabbelen aan Nathaniel zijn kloppende eikel. Het onthoofde bendelid had gelijk gehad. Logan had talent. Hij sabbelde en liet zijn tong tegelijkertijd verkennend over zijn eikel vlinderen. Hij liet eikel door heel zijn mond gaan. Langs zijn warme, vochtige wangen. Hij streelde zijn voorhuid met zijn lippen. Logan nam geen lengte in zijn mond maar begon zijn zoutige erectie weer te likken en kussen terwijl hij opkeek naar Nathaniel zijn gezicht.

Damien
Site Admin
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:02

Bericht door Damien » 28-09-2012 22:52

Nathaniel was wel verbaast over dat Logan zonder tegen te stribbelen hem meteen zou gaan pijpen. Die avond was hij al stijf geworden sinds hij zichzelf had zitten betasten terwijl hij dacht aan de jongen. Hij legde zijn handen op Logan zijn achterhoofd en likte langs zijn bovenlip. ''Hmm.. je bent er beter in dan ik had verwacht..'' Hij legde zijn hoofd in zijn nek en opende zijn mond. ''Hmm.. ja...'' Hij begon zijn heupen langzaam heen en weer te bewegen zodat er meer lengte in Logan zijn mond kwam. Hij kreunde luid en schold zachtjes.

Thundra
Moderator
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:14

Bericht door Thundra » 28-09-2012 23:03

Logan kreunde ook. Een vreemd geluid, diep vanuit zijn keel. Hij opende zijn mond beter zodat Nathaniel gemakkelijker zijn erectie in zijn mond kon duwen. Verschrikt trok hij zijn hoofd wat terug toen een klodder voor-vocht op zijn tong belandde. Voorzichtig slikte hij het door en nam toen weer zijn vochtige penis in zijn mond. Steeds meer lengte - Tot zijn eikel haast in zijn keelgat drukte en hij half begon te kokhalzen. Voorzichtig liet hij Nathaniel in zijn mond stoten en trok toen snel zijn hoofd weg. "Dat doet pijn!" Hij trok zijn neus op. "Likken en zuigen is oké. Maar dat doe ik niet, hoor".

Damien
Site Admin
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:02

Bericht door Damien » 28-09-2012 23:15

Logan keek hem aan en fronste. ''Nou en? Jij hebt hier niets te willen. Anders moet je maar je broek uit doen en neem ik je in je reet. Nee dat dacht ik al, dus bek open en laat me je neuken.'' Hij trok de jongen zijn kaak naar beneden en forceerde zichzelf weer naar binnen. Hij hield Logan zijn hoofd vast en drukte die naar voren zodat hij rustig door kon stoten zonder dat de jongen zijn hoofd weg kon trekken.

Thundra
Moderator
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:14

Bericht door Thundra » 28-09-2012 23:27

Logan piepte toen een flinke klodder sperma in zijn keelgat en mond spoot. Toen Nathaniel zijn piemel terugtrok kwamen er ook druppels op zijn gezicht terecht en in zijn oog. Hij begon verwoed te knipperen en spoog walgend wat sperma uit. Arthur was nooit in zijn mond gekomen. Altijd over zijn handen of buik. Hij staarde Nathaniel boos aan en bracht zijn vastgebonden polsen naar zijn oog om het sperma eruit te vegen. Het pijpen had Logan ook stijf gemaakt maar hij wilde er geen aandacht aan besteden. Zelfs al zal het later irritant gaan tintelen. "Ik hoop niet dat dat mijn ontbijt was". Hij likte zijn lippen af en huiverde toen hij nog wat sperma proefde. Langzaam kwam hij overeind en schraapte gepijnigd zijn keel. "Ik voel me vies. Is er hier een beek in de buurt? Waar ik me kan wassen.." Hij keek even naar Nathaniel. "Alléén". Hij begon geïrriteerd met zijn polsen te schudden. "En kunnen deze touwen wat losser? Het doet zeer aan mijn polsen".

Damien
Site Admin
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:02

Bericht door Damien » 29-09-2012 23:14

Nathaniel keek hem eventjes aan en schudde toen zijn hoofd. Hij schoof het sjaaltje weer voor zijn gezicht. ''De touwen mogen wat losser maar ik ga wel mee naar het beekje. Of je het wilt of niet.'' Hij pakte de jongen bij zijn polsen en deed te touwen ietsjes losser. Hij trok hem vervolgens mee naar een klein beekje verderop. ''Moet ik je uitkleden..?'' Hij grijnsde langzaam en likte langs zijn bovenlip. Hij begon zonder te wachten op Logan zijn antwoord zijn broek en onderbroek naar beneden te stropen. Vervolgens trok hij met moeite de jongen zijn shirt uit en smeet ze allemaal op de grond. ''Ga maar de beek in hé, ik wacht hier wel. Ik houd een oogje in het zeil.'' Hij grinnikte en gaf hem een duw richting het watertje.

Plaats reactie

Terug naar “ORPG”