Nathaniel & Logan

Hier kunnen ORPGs gedaan worden.
Thundra
Moderator
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:14

Bericht door Thundra » 29-09-2012 23:30

Logan staarde naar Nathaniel en rilde toen hij hem begon uit te kleden. Het was best een frisse ochtend. Bloot en bibberend stapte hij in de beek. Hij had een mooi lichaam. Niet te mager maar met duidelijke sleutelbeenderen en een lange, bleke hals. Zijn taille was haast vrouwelijk en zijn benen langer dan zijn bovenlichaam. Alsnog was hij niet groot voor zijn leeftijd. Zijn broeders waren allemaal forser en hadden stevige schouders en armen. Logan zag er breekbaar uit. Vooral toen hij met zijn billen naar Nathaniel toegekeerd in de beek stond. Hij was lelieblank op wat kleine, bruine zomersproeten na. Langzaam liet hij zich op een glibberige steen zakken en spartelde met zijn voeten in het water. "Waarom draag je eigenlijk dat stomme sjaaltje? En waarom is het.. Rood?" Hij vertrok zijn gezicht walgend. "Het staat je niet. Zwart zal spannender zijn". Hij knikte even bevestigend en staarde naar Nathaniel. "Zwart en kortere haren. En je moet constant dreigend kijken. En misschien een valse naam aannemen. Zoiets als.. The Killer!" Logan staarde hem glunderend aan. "De dappere Logan.. Ontvoerd en mishandeld door The Killer".

Damien
Site Admin
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:02

Bericht door Damien » 29-09-2012 23:39

Hij keek de jongen humorloos aan en snoof even. ''Ik wil onherkenbaar blijven, natuurlijk hoeft dat ondertussen niet meer voor jou, maar nog steeds.'' Hij haalde zijn schouders op. ''Je weet maar nooit. Daarbij ben ik makkelijker te herkennen door 't litteken op mijn lip.'' Hij keek eventjes onbeschaamd naar de naakte jongen en lachte toen hij bijna achterover viel omdat er een klein visje langs zijn voeten zwom. ''En dat noemt zich dapper. Kom er nu maar weer uit.'' Nathaniel keek eventjes om toen hij wat hoorde maar en sprong alleen een eekhoorn uit de bosjes. Hij haalde opgelucht adem en kamde zijn lange haar achter zijn oor. ''Kom je nog?!"

Thundra
Moderator
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:14

Bericht door Thundra » 29-09-2012 23:46

Logan rolde met zijn ogen. "Ik ben nog niet klaar". Hij kwam klunzig overeind en vloekte toen hij bijna omviel. Daarna boog hij zich voorover en begon weer te vloeken toen hij zijn gezicht niet kon wassen. "Alsjeblieft! Ik wil nog liever een halsband om dan deze dingen om mijn pols. Ik kan niks!" Boos keek hij om naar Nathaniel. "En ze doen pijn". Wanhopig stak hij zijn hoofd in het koude water en kwam toen overeind. Bibberend en met witte wangen liep hij naar de rand van de beek. "Je moet me afdrogen". Hij staarde Nathaniel dwingend aan. "Zo kan ik niet in mijn kleren. Dan worden ze nat". Hij bracht zijn polsen boven zijn hoofd en bleef bewegingloos staan. Waarschijnlijk was Logan gewend om afgedroogd en aangekleed te worden.

Damien
Site Admin
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:02

Bericht door Damien » 29-09-2012 23:50

''Waar wil je dat ik je mee afdroog dan? Zie jij hier een handdoek? Nee. Die luxe hebben we niet.'' Hij trok zonder nog wat te zeggen nogal ruig Logan zijn kleding aan. ''Je moet niet zeiken want ze worden vanzelf wel droog.'' Hij trok hem weer mee terug naar zijn paard en hees hem achterop. Hij drukte nog wat bessen en paddenstoelen in zijn handen voordat hij er zelf ook opsprong. ''We gaan richting de Dodenberg, daar heb ik afgesproken met je ouders met het geld.'' Nathaniel had de brief verstuurd met een berichtenhavik die hij had 'geleend' van een van Logan zijn ridders. Hij dreef het paard aan die dravend het veld afliep. De Dodenberg stond bekend als een kurkdroge en bloedhete plek, de meeste mensen overleefde er maar een paar weken. Het voordeel er aan was is dat er geen ridders, bewakers of roofdieren waren. Ze waren er veilig. Al ging er wel een gerucht dat er een grote draak woonde maar Nathaniel geloofde niet in dat soort onzin verhalen.

Thundra
Moderator
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:14

Bericht door Thundra » 30-09-2012 00:05

"De Dodenberg? Waarom dáár? Waarom niet gewoon hier in het bos?" Logan zuchtte en drukte zijn voorhoofd tegen Nathaniel zijn rug. "Nu moeten we dagen rijden. Je wordt toch afgemaakt. Je had beter een mooiere plek kunnen kiezen". Toch zat Logan een hele tijd braaf en zwijgend achter Nathaniel. Hij had zijn gezicht tegen de rug van de man gedrukt en dacht aan Arthur. Hij had vaak bij hem achterop het paard gezeten. Met zijn gezicht tegen zijn rug gedrukt en zijn armen om zijn middel. Langzaamaan kwamen er nieuwe bomen. Het laatste bos voor de droogheid begon. Logan kwam wat overeind en legde nu zijn wang tegen Nathaniel zijn rug. "Ik ben nog nooit zo ver van huis geweest". Hij zweeg even en hobbelde mee met het paard. Ze stopte voor de namiddag en nacht en Logan liet zich versuft tegen één boom aan zakken. Het paard stond verderop te grazen en Logan staarde met samengeknepen ogen naar Nathaniel. "Je bent best mooi. Ik dacht dat elfen meestal wratten hadden. En ontploft haar". Hij trok even zijn mondhoeken op. "Dat zei mijn leraar altijd vroeger".

Damien
Site Admin
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:02

Bericht door Damien » 30-09-2012 00:14

Nathaniel was ook neergeploft en gaapte. Hij had zijn ogen even gesloten en opende ze toen weer toen Logan opmerkte dat hij best mooi was. Hij schoof zijn sjaaltje naar beneden. ''Mooi?'' Hij trok zijn wenkbrauwen op en knikte even goedkeurend. ''Jij bent ook best.. oké, voor een mens dan.'' Nathaniel trok zijn neus op en haalde diep adem. ''We gaan naar de Dodenberg omdat ik daar niet in gevaar loop gepakt te worden door een van die ridders die hier patrouilleren.'' Hij trok wat gras uit de grond. ''Ik vond het wel een goed idee van mezelf.'' Hij keek weer naar Logan en gaapte nogmaals. ''Ik ga maar slapen. Wil je naast me liggen?''

Thundra
Moderator
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:14

Bericht door Thundra » 30-09-2012 00:28

Logan leek even te twijfelen en rolde toen tegen Nathaniel aan. "We hebben het landgoed van mijn vader allang achter ons gelaten". Hij drukte zijn gezicht tegen Nathaniel zijn borst. Hij sloot zijn ogen even en kwam toen wat overeind om onhandig met zijn handen zijn mantel van zich af te halen. Met vastgebonden handen legde hij die ietwat zorgzaam over zichzelf en Nathaniel heen. Hij zweeg en kreeg een verdrietige glans in zijn ogen toen hij weer aan Arthur dacht. Toch ironisch dat hij zich nog dichter tegen de moordenaar aan nestelde. Hij keek even op naar Nathaniel en verlegde zich wat. "N.. Nathaniel?" Onzeker staarde hij hem aan. "Zal je.. Je armen om me heen willen slaan? Dan slaap ik lekkerder. En jij misschien ook. Want ik ben warm en ik beweeg niet in mijn slaap".

Damien
Site Admin
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:02

Bericht door Damien » 30-09-2012 12:28

Nathaniel rolde met zijn ogen. ''Het zal wel.'' Hij sloeg zijn armen om de jongen heen en trok hem steviger tegen hem aan. Hij begroef zijn gezicht een beetje in Logan zijn nek en sloot toen zijn ogen. Hij gaapte even en viel niet veel later weer in slaap.

De volgende morgen was Nathaniel al vroeg op. Hij had Logan lekker laten slapen en had net even een korte wandeling gemaakt. Hij kwam terug en keek even naar de jongen die lag te slapen onder de boom. Hij ging aan de andere zijde van de boom zitten en legde zijn achterhoofd tegen de stam. Hij sloot even zijn ogen en zonder dat hij het realiseerde streelde hij over zijn kruis. De laatste tijd was hij onwijs vaak seksueel opgewonden. Waarom wist hij niet. Zijn hand verdween in zijn broek en hij streelde over zijn bedekte penis die snel genoeg stijf werd. Hij wipte hem eruit en begon de voorhuid naar beneden te trekken. Hij likte langs zijn lippen en kreunde zachtjes. Zijn hand ging steeds harder en hij beet op zijn onderlip. ''Hmm.. ja..''

Thundra
Moderator
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:14

Bericht door Thundra » 30-09-2012 12:43

Logan lag nog in precies dezelfde positie toen hij langzaam zijn ogen opende. Zijn gezicht kleurde opslag helemaal rood toen hij Nathaniel over zijn erectie zag strelen. Snel sloot hij zijn ogen weer tegen het staren en rolde met zijn rug naar Nathaniel toe. "Imbeciel". Mompelend woelde hij heen en weer. "Viezerik. Je bent een idioot". Toch keek hij even stiekem over zijn schouder naar Nathaniel. Hij moest toegeven dat de man er wel heel erg opwindend uitzag zo. Hij keek even zwijgend naar zijn gezicht en daarna verlekkerd naar zijn erectie. De tiener zijn gezicht was helemaal rood geworden. Arthur had zichzelf nooit afgetrokken voor hem. Hij had zich wel gevingerd voor Arthur omdat zijn vriend daar een enorme fetisj voor had. Plotseling begon hij zich af te vragen wat Nathaniel zijn fetisj was. Beschaamd keek hij weg toen hun blikken elkaar kruiste en hij mompelde weer een belediging. Klunzig kwam hij overeind en wankelde naar het paard om niet naar Nathaniel te blijven staren.

Damien
Site Admin
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:02

Bericht door Damien » 30-09-2012 13:06

Nathaniel grijnsde even. ''Ga nou niet doen alsof je het niet geil vind..'' Hij grinnikt en gaat gewoon rustig door. Hij beet op zijn onderlip en schoof zijn broek meer naar beneden en begon nu nog vluchtiger af te trekken. Hij grijnsde breed onder het masturberen en kreunde soms eventjes als hij over zijn eikel streelde. Met zijn vrije hand pakte hij zijn ballen en begon daar stevig in te kneden en bleef kreunen. Zijn hele lichaam tintelde ondertussen en hij begon echt opgewonden te raken. ''Ik zie je wel kijken.. viezerik..'' Hij lachte eventjes spottend terwijl hij gewoon door ging. Hij likte even langs zijn hand en ging verder zodat de voorhuid makkelijker heen en weer gleed.

Plaats reactie

Terug naar “ORPG”