Nathaniel & Logan

Hier kunnen ORPGs gedaan worden.
Damien
Site Admin
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:02

Bericht door Damien » 30-09-2012 13:27

Nathaniel keek met nogal grote ogen en een grote grijns op zijn gezicht naar de jongen. ''F-fuck.. ik had niet verwacht dat jij zo'n geile donder was..'' Hij likte langs zijn boventanden en duwde Logan op de grond. Hij begon te happen naar de bult in zijn broek en trok al happend de stof naar beneden. Hij nam de beginnende erectie in zijn mond en begon stevig te sabbelen terwijl hij in de jongen zijn ballen kneedde. Nathaniel stopte eventjes en keek op naar hem. ''Wat dacht je ervan als ik eerst je in je kont neem en dan kan ik daarna in je bek klaarkomen. Goed?'' Hij trok zijn wenkbrauwen op en lachte weer. Hij nam de erectie weer in zijn mond en likte even hevig, vervolgens begon hij hem vluchtig af te trekken. ''Maar eerst maak ik je lekker stijf..''

Thundra
Moderator
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:14

Bericht door Thundra » 30-09-2012 13:43

Logan bracht zijn vastgebonden polsen boven zijn hoofd en begon te kreunen en lachen. Hij vond het plotseling helemaal niet meer erg dat Nathaniel hem ontvoerd had. Of dat hij kilometers van huis was en zelfs niet dat hij nooit meer bij Arthur kon zijn. Hij snakte naar adem en likte langs zijn lippen. Logan zijn erectie werd nog niet zo groot - Maar hij wist zeker dat hij na wat stevige likken van Nathaniel nooit zo opgewonden was geweest. "Hnm! N.. Neem me.. Doggystyle". Hij spartelde onder Nathaniel en liet zich gewillig omkeren. De man leek het nu helemaal niet erg te vinden om zijn bevelen op te volgen. Toen hij zijn stevige handen om zijn nek voelde kromp hij ineen. Het duurde even voordat de man zijn eikel tegen zijn anus had gezet en Logan begon heftig te kreunen en spartelen toen de man zich langzaam en stevig in hem drukte. Met zijn hals werd hij tegen de grond aan gedrukt en hij begon haast te krijsen toen de man zich snel in hem stootte. Hij drukte zijn gezicht nog dichter tegen de modder en viezigheid toen de man zijn prostaat raakte en sloeg hoge, verschrikte kreten. "Hn! Ah! Au.. Hg!"

Damien
Site Admin
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:02

Bericht door Damien » 30-09-2012 13:56

Nathaniel grijnsde breed en hij kneep stevig in de jongen zijn billen toen hij zich hard in hem stootte. De luide kreten van Logan wonden hem op en gaf hem de motivatie nóg harder te stoten. Hij boog naar voren en kuste zijn onderrug. ''Hm.. Dat vind je wel lekker hé?'' Nathaniel grijnsde breed en trok zichzelf er uit na een tijdje. Hij boog naar voren en begon de jongen zijn rode uitgerekte anus te likken. Hij stak zijn tong erin alsof hij tongzoende met de jongen zijn kont. Met zijn vingers streelde hij langs de gevoelige huid terwijl hij bleef likken.

Thundra
Moderator
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:14

Bericht door Thundra » 30-09-2012 14:05

Logan perste zijn lippen opeen en kreunde zacht toen de man zijn tong bij hem naar binnen liet glijden. Het was als verzachting na de harde stoten. Hij bewoog zijn billen wat mee en kwam haast schreeuwend klaar over de bosgrond. Hij liet zich slap weer omdraaien nadat Nathaniel zijn anus genoeg had gelikt. Gehoorzaam opende hij zijn mond en liet Nathaniel bovenop hem klauteren. Hij begon heftig te kokhalzen toen de man zich in hem stootte en hij streelde met zijn tong langs de zoutige huid. Hij ving hebberig al het sperma op en kreunde zacht toen er ook grote klodders op zijn gezicht en in zijn haar terecht kwamen.

Damien
Site Admin
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:02

Bericht door Damien » 30-09-2012 14:35

Nathaniel schreeuwde even toen hij klaarkwam en zakte toen vermoeid naast hem in het gras. Hij bleef eventjes hijgend liggen maar stond toen op. Hij trok zijn broek weer aan en fixeerde zijn haar. ''Kleed je aan, we gaan verder.'' Hij veegde langs zijn mond en pakte het paard alvast. Toen Logan zich had aangekleed hees hij hem op het paard en sprong er zelf ook op. Hij spoorde het paard aan en ze reden verder. Na een halfuurtje begon het bos langzaam te verdwijnen en reden ze richting een reusachtige droge tundra met in de verte een grote donkere berg. ''Daar is het, ik denk nog een paar dagen reizen en we zijn er.'' Hij stopte bij een watertje waar hij een paar veldflessen vulde en aan zijn paard hing. ''Wen maar aan dorst want we kunnen niet te veel drinken. Drink nu alvast deze fles maar leeg dan vul ik 'm zo weer bij.'' Hij gaf Logan een van de veldflessen.

Thundra
Moderator
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:14

Bericht door Thundra » 30-09-2012 14:45

Logan vond het niet leuk dat er geen naspel was. Maar hij had ook niet anders verwacht. Naspel was voor mensen die seks met elkaar hadden omdat ze van elkaar hielden. Niet mensen die het met elkaar deden omdat ze het nou eenmaal.. Met elkaar deden. Hij nam zich voor dat het direct dan ook maar de laatste keer moest zijn. Al wist hij eigenlijk zelf al dat hij zich er niet aan zal houden. De hele weg had hij aan de seks gedacht met zijn gezicht tegen Nathaniel zijn rug aangedrukt. "Oké," mompelde hij. Maar hij dronk de fles helemaal niet leeg en legde na wat kleine slokken de fles weer neer. Hij kwam overeind en beende ook naar het water. Ondertussen had hij helemaal geen gevoel meer in zijn handen. Hij staarde naar de berg - Ver aan de horizon. Dat was het einde van de nachtmerrie. Daarna zal hij weer naar huis worden meegenomen en rouwen om Arthur. Hij zal Nathaniel moeten vergeten en met niemand praten over hun seks. Het was natuurlijk een afschuwelijk taboe. Hij keek over zijn schouder even naar Nathaniel en keek daarna weer naar de berg.

Damien
Site Admin
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:02

Bericht door Damien » 30-09-2012 14:53

Nathaniel leegde de fles in zijn keel en vulde ze beide weer helemaal. Hij hing ze aan zijn spierwitte paard en keek om naar Logan. ''Kom je nog? We hebben geen tijd om te treuzelen.'' Hij trok de jongen op het paard en sprong er zelf ook weer op en spoorde het dier weer aan. Na nog een tijdje gereden te hebben werd de grond droger en droger en de lucht als maar heter. Het paard liet een grote stofwolk achter toen het galoppeerde over de harde grond. Nathaniel schoof het doekje weer voor zijn mond om zijn longen te beschermen van het stof. ''Ik zal maar niet al te veel inademen als ik jou was..''

Thundra
Moderator
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:14

Bericht door Thundra » 30-09-2012 15:00

Logan ademde tegen Nathaniel zijn blouse aan en staarde vanuit zijn ooghoeken naar al de dorheid. Het zand en de dode struiken. Het bleef maar door gaan en de berg leek niet dichterbij te komen. Ze stopte voor de nacht en Logan liet zich van het paard af helpen. "Ik ben het zat. Ik loop hier toch niet weg". Boos schaafde hij de touwen rondom zijn polsen langs een scherpe steen. Na ongeveer een halve minuut snijden waren ze los. Hij zuchtte en bewoog zijn handen wild. Het maakte hem niet zoveel uit als Nathaniel nu boos op hem werd. Hoe warm het overdag werd - Hoe koud toen de zon onderging. Bibberend nam hij plaats naast het paard dat vermoeid van het vele lopen was gaan liggen. Hij staarde naar Nathaniel en kwam overeind om een scherpe steen te pakken en wat droge takken. Hij begon er punten aan te slijpen. De meeste braken direct doormidden en dan gooide hij ze weer op de grond.

Damien
Site Admin
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:02

Bericht door Damien » 30-09-2012 15:28

Nathaniel zuchtte. Hij was nu te moe en had het te heet om boos te worden. Hij zakte op de grond en nam een klein slokje water en gaf de fles aan Logan. ''Neem maar een klein slokje.'' Hij pakte de fles weer aan nadat Logan een slokje had genomen en keek even rond. Zijn ogen richtte zich weer op Logan en snoof. ''Waarom wou je vanmorgen seks met me? Ik dacht dat je me niet uit kon staan.'' Hij trok zijn wenkbrauwen op. ''Of was je gewoon te geil op het moment?''

Thundra
Moderator
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:14

Bericht door Thundra » 30-09-2012 15:32

Logan keek op. "Ik was gewoon geil". Hij nam nog een slok en haalde wat bessen uit de tas. Hij gaf er wat aan Nathaniel en staarde weer voor zich uit voordat hij weer met de stokken begon. Zijn blonde haar viel in plukken voor zijn lichtgroene ogen. Ondanks zijn kinderlijke gezicht leek hij ouder in het schijnsel van de sterren. Ouder en verdrietiger. Toen hij weer opkeek naar Nathaniel was dat effect verdwenen en zag hij er weer uit als een onnozel kind van vijftien. "Het was uit eigenbelang".

Plaats reactie

Terug naar “ORPG”