Reece & Basil

Hier kunnen ORPGs gedaan worden.
Thundra
Moderator
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:14

Bericht door Thundra » 27-01-2013 13:24

Basil zocht de mooiste muffins uit en zette ze in een doosje. Daarna vulde hij twee bekers en deed daar extra lang over zodat Reece langer bij hem zal staan. Uiteindelijk sloot hij de bekers goed zodat de koffie zijn warmte zal bewaren en het niet zal gaan lekken. "Zo. Dat is dan 20 dollar 19." Basil glimlachte en keek even naar Penny die op haar beurt soms even naar hen keek. "En een kusje." Basil tuitte zijn lippen even maar glimlachte toen snel met een rood hoofd. "Grapje.. Grapje." Hij schraapte zijn keel en stelde zich weer wat rechtop. "Als je wilt kan je een karamelsnoepje pakken." Hij knikte richting een grote pot. "Dat is nieuw sinds maandag. Gratis karamelsnoepjes. We laten ze helemaal uit Zwitserland komen want daar wordt de lekkerste karamel gemaakt.." Basil ratelde wat door over de snoepjes.

Damien
Site Admin
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:02

Bericht door Damien » 27-01-2013 13:33

Reece betaalde en kleurde al helemaal rood toen Basil zijn lippen tuitte. Onbewust begon hij te denken aan hoe het zou zijn geweest om met Basil te kussen. Hij slikte even en schudde zijn hoofd terwijl hij keek naar de pot met karamelsnoepjes. ''Nee. Dankje. Ik ben niet zo'n zoetekauw.'' Hij keek naar Basil en haalde toen diep adem. Zijn ogen gleden naar het doosje met de muffins. ''Dit is.. dit is voor mijn moeder. Zij is er dol op.'' Hij pakte de bekers en het doosje. Reece keek Basil weer aan en likte langs zijn bovenlip. ''Bedankt.'' Hij slikte. ''Ik zie je.. wel weer op school denk ik.'' Eigenlijk wou hij niet weg en bleef nog eventjes staan achter de kassa.

Thundra
Moderator
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:14

Bericht door Thundra » 27-01-2013 13:44

"Oké.." Basil zweeg en keek naar Reece. "Ik heb zo pauze." Hij keek even naar Penny. "Een kwartiertje." Hij bloosde een beetje. "Ik snap het als je je moeder niet wilt laten wachten.." Basil stond te stuntelen achter de kassa terwijl hij Reece zijn geld in de juiste vakjes propte. "Maar als het niet uitmaakt dan zal ik het wel leuk vinden als je bleef.. Dan kunnen we samen een beetje praten, en zo. Of zo."

Wat later stonden ze samen achter Jeff's. Basil leunde tegen de muur aan. Er lagen wat peuken op de grond van de studenten die de afwas deden en hier ook hun korte pauzes hielden. Hij geeuwde en keek naar Reece. Een vage glimlach verscheen rondom zijn lippen maar hij zei niks. Hij zal het nu niet erg vinden als Reece hem nog dichter tegen het muurtje aan zal drukken en hem met volle tong zal zoenen. Maar hij durfde zelf niks te ondernemen en Reece waarschijnlijk al helemaal niet. Daarbij.. Waarom dacht hij dat Reece hem leuk vond? Hij wist niet eens of Reece homo was. Joden mochten toch geen homo zijn? En mensen met autisme waren toch vaak aseksueel en helemaal niet geïnteresseerd in seks? "Zeg.. Eh. Ben jij een borsten of een billenman?" Basil kuchte.

Damien
Site Admin
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:02

Bericht door Damien » 27-01-2013 13:52

Reece vond het helemaal niet erg om te blijven. Hij had zijn spullen achter gezet en stond ook tegen het muurtje aan. Hij haalde een doosje sigaretten uit zijn zak en stak er eentje op. Hij inhaleerde en blies toen met grote wolken de rook weer uit. Hij zweeg eventjes en keek naar de sigaret tussen zijn vingers. Hij wist niet precies wat hij moest zeggen. Hij keek op toen Basil hem een nogal.. vreemde vraag stelde. ''Ik eh..'' Hij nam vlug een trekje. Reece dacht nooit zo veel na over liefde, al helemaal niet over meisjes. Vlug rookte hij zijn sigaret op en drukte hem uit tegen het muurtje. Terwijl hij een nieuwe pakte had hij een antwoord bedacht. ''Billen.. denk ik.'' Nog steeds was hij er nog niet uit op wat hij viel, jongens of meisjes. Billen waren nogal algemeen dus dat koos hij maar. ''Jij?''

Thundra
Moderator
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:14

Bericht door Thundra » 27-01-2013 14:03

"Eh.. Allebei niet echt. Billen zijn wel oké." Basil zweeg en keek hoe Reece stond te roken. De rook kringelde uit zijn neus en mond. Op een of andere manier wond het Basil op dus hij keek weer naar zijn voeten. Basil had nooit gerookt. Zijn vader was wel een roker. Zijn moeder had hem eens verteld dat hij zelfs rookte als hij bezig was met Basil zijn luier te verschonen. Het zat ingewikkeld tussen Basil zijn ouders. Zijn moeder was heel jong toen ze zwanger raakte van Basil. Basil zijn vader had grote ambities en dromen maar hij had haar beloofd om bij haar te blijven en te helpen met hem grootbrengen van Basil. Hij is tot Basil zijn vierde bij hen gebleven en toen ergens in de nacht in het geheim vertrokken naar New York waar hij binnen een paar jaar enorm rijk was geworden. Basil en zijn moeder zagen nooit wat van dat fortuin. "Mag ik een trekje?" Hij nam de sigaret voorzichtig van Reece over en begon te hoesten toen hij een hijs nam. Hij had het gevoel alsof hij moest overgeven en klapte dubbel terwijl hij kuchte en naar adem snakte als een oud mannetje.

Damien
Site Admin
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:02

Bericht door Damien » 27-01-2013 14:17

Vlug nam Reece de sigaret weer over. ''G-gaat het wel?'' Ongemakkelijk klopte hij op zijn rug. Hij voelde zich een beetje schuldig dat hij het had toegelaten. Hij nam nog één grote trek en drukte hem toen weer uit. ''Ik eh..'' Hij zweeg weer even en schudde zijn hoofd. ''Laat maar.'' Hij zuchtte. Iets wat Reece moeilijk vond was praten, hoe aardig hij iedereen ook vond, zelfs met zijn moeder vond hij het moeilijk. Misschien was dat wel een van de redenen waarom hij zo'n pispaal was op school. Hij pulkte wat aan zijn nagel en hoestte even kort.

Thundra
Moderator
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:14

Bericht door Thundra » 27-01-2013 14:32

Basil wreef de tranen uit zijn ogen en probeerde zichzelf een beetje een houding te geven. Hij schaamde zich rot. Roken was dus niet iets voor hem. Hij wilde niet dat Reece hem zag als een sukkeltje dat niks kon en nergens goed voor was. "Sorry. Het was mijn eerste keer." Hij glimlachte vaag en kuchte nogmaals. Reece zijn rook inademen was fijner. Hij stond dicht tegen hem aan en voelde de verleiding om langs zijn vingers te strelen. Maar hij deed het niet. "Misschien is het beter als we niet echt close worden. Ik bedoel.. Geen goede vrienden." Hij wreef langs zijn voorhoofd. Hij wilde Reece vertellen over zijn geaardheid. Maar op een of andere manier bleven de woorden stokken in zijn keel. Hij slikte en keek voor zich uit. "Het is beter voor jou." Voegde hij er vaagjes aan toe.

Damien
Site Admin
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:02

Bericht door Damien » 27-01-2013 15:07

Reece zijn adem stokte. Hij keek hem aan en zweeg. ''W-wat..?'' Meteen deed zijn borst pijn, lag het aan hem? Wou Basil gewoon geen vrienden met hem worden? Misschien was hij bang dat het zijn reputatie zou verpesten, dat hij straks ook gepest en in elkaar geslagen zou worden. Hij beet op zijn onderlip en ging rechtop staan. ''H-hoezo dat?'' mompelde hij. ''Ben je een moordenaar ofzo?'' Het kon op het moment alles zijn.

Thundra
Moderator
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:14

Bericht door Thundra » 27-01-2013 15:21

"Wat? Nee!" Basil begon te lachen. Hij durfde niet eens een rups opzettelijk te vermoorden. "Nee.. Nee. Dat is het niet." Basil haalde diep adem. Hij zweeg nog even en haalde toen zijn schouders op. "Ik val op.." Hij zweeg weer even. Waarom was het zo moeilijk te zeggen? Basil was niet van plan geweest om hier in Maine uit de kast te komen. Hij wilde na de middelbare school naar een grote stad, waar er niet zo moeilijk over werd gedaan. "Niemand wilt omgaan met flikkers. Ik val op.. Jongens." Basil bloosde een beetje maar keek serieus. "Ik wilde niet dat je met me om zal gaan omdat je.. Denkt dat ik gewoon ben. Zoals andere jongens." Basil zuchtte en de rode kleur verdween van zijn wangen. "Niet dat ik ongewoon ben.. Denk ik. Het is gewoon anders."

Damien
Site Admin
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:02

Bericht door Damien » 27-01-2013 15:35

Reece zweeg even. Het kwam niet als een klap maar hij had het ook weer niet echt aan zien komen. Hij bleef een tijdje stil. ''Ik..'' Reece drukte zijn lippen op elkaar en krabde aan zijn wang. ''Ik weet niet waarom dat een probleem is, als ik eerlijk ben.'' Weer even was hij stil. ''Ik ben.. blij dat er iemand überhaupt met me omgaat, het maakt mij geen.. geen zak uit wat zijn of haar geaardheid, huidkleur of religie is. Echt niet.'' Hij beet op zijn onderlip. ''En.. misschien.. nouja.'' Hij twijfelde weer eventjes, hij keek naar zijn voeten. ''Misschien val ik ook wel op jongens, ik weet het niet.''

Plaats reactie