Reece & Basil

Hier kunnen ORPGs gedaan worden.
Damien
Site Admin
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:02

Bericht door Damien » 27-01-2013 16:41

Reece vertrok nogal verdrietig. Zijn moeder was heel blij met de muffins en haar drankje, Reece nam de dubbele espresso mee naar boven en sloot zichzelf op zijn kamer. De rest van de dag kwam hij er niet meer uit.

De volgende dag op school had Reece nog steeds duidelijk blauwe plekken op zijn lichaam en oog. Hij werd nagekeken door mensen die langsliepen maar niemand zei wat tegen hem. Hij legde wat spullen in zijn kluisje en had Basil gisteravond proberen uit zijn hoofd te zetten, hij deed nogal kortaf tegen hem de dag ervoor dus hij had verwacht dat hij toch nooit meer met hem wou praten. Na de eerste les had hij een tussenuur en zocht een rustig plekje. Hij pakte een boek en begon stilletjes huiswerk te maken. Hier en daar gingen de mensen de aula uit en weer in. Ze schonken, gelukkig, geen aandacht aan hem. Niets anders dan normaal.

Thundra
Moderator
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:14

Bericht door Thundra » 27-01-2013 16:56

Basil had helemaal geen zin gehad om Aidan zijn gepraat aan te horen. Hij had zich al de hele dag van zijn vriend afgezonderd en ondanks die hem soms boze blikken had toegeworpen, was hij hem ook niet komen opzoeken. Hij was verdrietig en teleurgesteld. Basil had onbewust zo graag gehoopt dat Reece verliefd op hem zal worden.. "Hé, koffiejongen." Basil draaide zich om. Hij kromp wat ineen toen Steve naar hem toe kwam. Dat was waar ook, de andere klas had ook een tussenuur. Steve greep Basil bij de kraag van zijn trui en drukte hem stevig tegen de muur. Steve was echt een soort psychopaat. Hij had ook allemaal krankzinnige neo-Nazi ideologieën. Hij leek zich te bedenken en zette Basil weer op de grond. "Je moet oppassen. Ik heb je wel gezien, samen met die vieze Reece Asperger." Hij snoof en likte even langs zijn puntige hoektanden. "Voordat hij samen met je naar achteren ging. Heeft hij je in je kont genomen achter de Jeff's?" Basil slikte en schudde zijn hoofd. Steve legde zijn hand op zijn schouder en boog zich voorover. "Luister, flikkertje. Ik wil niet meer dat je met hem omgaat. Als ik zie dat je nog één keer met hem praat dan verbouw ik dat gezichtje van je zo erg dat zelfs Reece Miller niet meer met je wilt neuken." Steve glimlachte hartelijk en liet de trillende Basil los.

Damien
Site Admin
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:02

Bericht door Damien » 27-01-2013 17:12

Reece wou net aan wiskunde beginnen toen hij realiseerde dat z'n boek nog in zijn kluisje lag. Hij zuchtte en stond op. Met zijn spullen liep hij de aula uit naar de gang en zag Basil trillend staan. ''Basil?'' Hij liet zijn schouders zakken en zette zijn tas neer. ''Basil gaat het?'' Met grote bezorgde ogen keek hij de jongen aan. Hij trilde hevig en was bleek weggetrokken. ''Wat is er gebeurt?" Hij legde zijn hand op zijn schouder en streelde voorzichtig over zijn bovenarm.

Thundra
Moderator
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:14

Bericht door Thundra » 27-01-2013 17:24

Het dreigement was nog vers, maar toch lukte het Basil niet om zich los te maken van Reece. Hij keek hem met betraande ogen aan. Basil was een angsthaas. Maar zelfs de nuchtere Aidan zal het in zijn broek doen als Steve hem zo'n dreigement had gegeven. Want het meest afschuwelijke was, dat Steve zijn dreigementen ook echt nakwam. En hij kwam er altijd mee weg. Trillend legde hij zijn hoofd tegen Reece zijn schouder. Dat kon nog net, want nu viel het Basil alweer op dat Reece bovengemiddeld lang was voor zijn leeftijd. Hij nam al vrij snel afstand en veegde langs zijn bleke wangen. Zijn ogen stonden angstiger dan voorheen en hij had veel weg van een opgejaagd prooidier. "S.. Sorry.." Hij slikte en zuchtte toen huiverend.

Damien
Site Admin
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:02

Bericht door Damien » 27-01-2013 17:39

Reece kleurde compleet rood toen Basil even kort tegen hem aan leunde. Hij hoestte even en keek weg in de hoop dat zijn rode hoofd snel zou wegtrekken. Hij keek weer even om naar Basil. ''Moet je.. moet je wat water hebben?'' Hij pakte zijn tas en gaf hem een flesje water. ''Wil je even zitten?'' Samen liepen ze naar de aula en gingen in het rustige hoekje zitten. Reece had twee koffie gehaald bij de automaat en schoof het bekertje naar Basil. ''Wat was er nou gebeurd?'' Hij trok zijn dunne benen op de stoel en ging in kleermakerszit zitten terwijl hij met zijn handen zijn voeten bij elkaar hield. Zijn hoofd hing op zijn schouder en hij keek Basil aan.

Thundra
Moderator
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:14

Bericht door Thundra » 27-01-2013 17:46

Steve was nooit in de aula als het niet nodig was. Hij ging veel liever buiten staan roken, dus de kust was veilig. Basil nipte van de koffie en nam soms ook slokken van Reece zijn water. "Steve heeft ons gezien bij de Jeff's. Hij wilt niet dat we met elkaar omgaan.. En als ik nog eens met je praat dan slaat hij me in elkaar." Hij zuchtte nogmaals en keek afwezig naar Reece. Hij had nog tranen in zijn ogen maar er was weer wat kleur op zijn sproeterige wangen.

Damien
Site Admin
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:02

Bericht door Damien » 27-01-2013 17:58

Reece dronk met kleine slokjes van zijn koffie en zweeg even. "Oh.. Jeetje.'' Hij krabde aan zijn knie. ''Hij doet echt alles om maar te zorgen dat ik geen vrienden krijg..'' Hij keek Basil aan. ''Sorry.. dat ik je dat aandoe.'' Hij dronk zijn koffie op en drukte zijn lippen op elkaar. ''Wil je.. eh.. mee naar mijn huis vanmiddag?'' Hij bloosde en pulkte aan het lege kartonnen bekertje. Toen Basil ja zei glimlachte Reece.

Diezelfde dag ontmoette ze elkaar weer op het schoolplein en begonnen vlug richting Reece zijn huis te lopen, het was tien minuutjes lopen dus makkelijk te doen. Reece rookte een sigaretje onderweg en eenmaal thuis maakte hij een kop thee voor Basil en een kop koffie voor zichzelf. Vrijwel direct vertrokken ze naar zijn kamer. ''Ik heb niet echt een hele leuke kamer hoor.'' Mompelde hij toen hij de deur openstootte met zijn kont. ''Het is nogal saai.'' De kamer was strak en rustig, als hij opgeruimd zou zijn, overal lagen vieze sokken en onderbroeken en ook lege mokken met opgedroogde koffie. ''Eh..'' Hij bloosde. ''Als ik wist dat je zou komen had ik het wel opgeruimd..''

Thundra
Moderator
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:14

Bericht door Thundra » 27-01-2013 18:59

Basil grinnikte toen hij een boxer met roze varkentjes op de vloer zag liggen. Hij nam zijn thee mee naar Reece zijn bed en plofte op de rand. Daar zette hij zijn mok even op de vloer en kroop hij verder op de matras. "Ik vind je kamer wel leuk. Je drinkt veel koffie." Hij knikte naar al de mokken op de vloer, Reece zijn bureau en op zijn nachtkastje. Onwillekeurig speelde hij met het kraagje dat boven zijn trui uitstak. Het voelde heel fijn om op Reece zijn bed te zitten. Basil glimlachte toen Reece ook op bed ging zitten en hij streelde voorzichtig langs zijn magere schouders. "Ooit een massage gehad?" Zijn stem was niet meer dan zacht gemompel. Hij streelde over Reece zijn uitstekende wervels onder zijn shirt. "Mag ik?" Hij wachtte niet echt op antwoord en trok Reece zijn shirt omhoog. Hij streelde haast liefdevol langs zijn rug en begon toen zijn afhangende schouders te masseren. Zijn mond vond als vanzelf Reece zijn hals en hij kuste zijn warme huid met zijn zachte lippen.

Damien
Site Admin
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:02

Bericht door Damien » 27-01-2013 19:41

Reece kleurde knalrood toen hij Basil zijn lippen in z'n nek voelde. Zijn zachte handen voelde lekker op zijn schouders en hij kon het niet laten zacht te kreunen. Hij voelde iets in zijn broek groeien en drukte zijn lippen op elkaar. "Misschien.. Misschien moeten we dit niet doen.."
Mompelde hij zacht. "Of.. Of juist wel.." Hij legde zijn hand op zijn kruis en kneedde er zachtjes in.

Thundra
Moderator
Berichten: 993
Lid geworden op: 22-08-2011 17:14

Bericht door Thundra » 27-01-2013 19:58

Basil trok Reece wat dichter tegen hem aan en liet zijn handen gretig langs Reece zijn lichaam vlinderen. Hij verkende zijn lichaam voor de eerste keer. Toen wist hij natuurlijk nog niet, dat Reece de rest van zijn leven zijn (bed)partner zal zijn. Hij kreunde verlangend tegen zijn warme huid. Basil was net zoals de meeste tienerjongens een tikkende tijdbom. Hij hapte voorzichtig naar Reece zijn oorlel en nam toen wat afstand. "We kunnen wel een beetje.. verkennen." Zijn wangen zagen vuurrood. Hij ging wat meer liggen en likte gespannen langs zijn lippen toen Reece onhandig bovenop hem kroop. Waarschijnlijk wist hij niet helemaal hoe hij boven Basil moest hangen en Basil kon het hem ook niet vertellen. "Au.. je elleboog prikt in mijn buik." Basil voelde Reece zijn erectie tegen zijn bovenbeen schuren en opeens raakte hij een beetje in paniek. Wat moest hij met Reece zijn piemel doen?! Hij verwachtte toch niet dat hij hem direct zal gaan pijpen.. Durfde hij hem wel te pijpen? Hij dacht van niet. Basil kreunde moeilijk omdat zijn eigen erectie irritant was gaan tintelen en Reece zijn uitstekende ribbenkast hard tegen zijn eigen buik en borst drukte.

Plaats reactie